سلما برای آخرین بار روی صحنه می رود


سلما برای آخرین بار روی صحنه می رود

کامیاب از برگزاری آئین اختتامیه نمایش «سلما» با موضوع مهدویت به همراه اجرای این تئاتر فردا جمعه13اردیبهشت ماه جاری ساعت17 در سالن آنفی تئاتر هلال احمر شهرستان بابل خبر داد.

«محمدرضا کامیاب»، امروز (12اردیبهشت) با اشاره به اقبال عمومی مردم و مسئولین از اجرای نمایش «سلما» کاری از کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری مسجد خراسانی رودگرمحله بابل، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: این تئاتر به همت اعضای این کانون از نیمه شعبان همزمان با ولادت حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) برای اجرا در شهرستان های بابلسر، ساری، بابل و فریدونکنار آماده شد.

وی با بیان اینکه «سلما» نمایشی متفاوت از یک دختر ایرانی به زندگی مادری می پردازد که آرامش و سکنای دل و دختر خویش را با توسل به حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، پیدا می کند، یادآورشد: سلما به همت سرکارخانم فاطمه مرادی و با موضوع مهدویت به رشته تحریر درآمده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری مسجد خراسانی رودگرمحله بابل اظهار با اشاره به اینکه سلما از نیمه شعبان تا به امروز در دانشگاه علوم پزشکی بابل، دانشگاه آزاد اسلامی بابل، هلال احمر بابل، اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، کتابخانه امیرکلا، جهاددانشگاهی بابل، تعدادی از کانون های فرهنگی هنری استان و... اجرا داشته است، خاطرنشان کرد: آئین اختتامیه نمایش «سلما» به همراه اجرای این تئاتر فردا جمعه13اردیبهشت ماه جاری ساعت17 با حضور حجت الاسلام محمودعلیخانی مدیرستادهماهنگی کانون های فرهنگی هرنی مساجد مازندران در سالن آنفی تئاتر هلال احمر شهرستان بابل برگزار می شود.

به گزارش شبستان، محمدرضا کامیاب کارگردان جوان اهل بابل و سرپرست گروه تئاتر شمیم« فریاد خون،حیات خاموش، گوشواره و حجر پریا و سلما» را در کارنامه هنری خود دارد.

پایان پیام/286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شگفتانه جذاب برای روزبه چشمی