اسپاتیفای قصد دارد به حوزه پادکست‌ها وارد شود


به احتمال زیاد اسپاتیفای آزمایش‌های خود را در این زمینه برای کشورهای پرتغالی زبانی اجرا کرده است. اسپاتیفای با موفقیت در این حوزه می‌تواند تعداد کاربران خود را به‌صورت چشم‌گیری افزایش دهد.

نواندیش- مهتاب رضایی: به‌نظر می‌رسد که اسپاتیفای تصمیماتی جدی برای واردشدن به دنیای پادکست‌ها دارد چراکه تاکنون میلیون‌ها دلار برای اینکه در دنیای پادکست‌ها بدرخشد هزینه کرده است.

اکنون نیز اقدامات اسپاتیفای برای وارد شدن به این حوزه آغاز شده چراکه اپیزودهای پیشنهادی را در فهرست‌های پخش تولیدشده الگوریتم‌های کامپیوتری به نمایش گذاشته است. البته اسپاتیفای هنوز هم از یک ابزار قدرتمند برای پیشنهاد کامل پادکست برخوردار نیست اما براساس گزارشاتی که به‌تازگی در این زمینه منتشرشده احتمالا پادکست‌های اسپاتیفای در آینده در کنار پلتفرم موسیقی آن قرار داده شوند.

یکی از برنامه‌های اسپاتیفای که نشان می‌دهد این کمپانی تصمیمی جدی برای واردشدن به دنیای پادکست‌ها را دارد سرمایه‌گذاری 500 میلیون دلاری این کمپانی در حوزه پادکست در آینده است. البته اسپاتیفای تاکنون شبکه‌های پادکستی Gimlet Media وParcast را برای وارد شدن به این حوزه خریداری کرده است. از این‌رو می‌توان گفت که اسپاتیفای اکنون هر چیزی شامل پلتفرم میزبانی و تولید پادکست را برای اجرایی کردن برنامه خود در دست دارد.

باوجود اینکه هنوز اطلاعات و جزئیات خیلی زیادی از آینده پلتفرم‌های مذکور در فضای اینترنت منتشر نشده اما اسپاتیفای نکاتی را در این زمینه ارائه داده است که نشان می‌دهد اسپاتیفای قصد دارد محصولاتی مبتنی بر تبلیغات بسازد که سازوکار جست‌وجو در میان پادکست‌ها به‌صورت چشم‌گیری بهبود پیدا کند. البته آزمایش‌هایی که تاکنون اسپاتیفای در زمینه نمایش پادکست‌های پیشنهادی انجام داده است را می‌توان گامی مهم در این زمینه دانست.

به احتمال زیاد اسپاتیفای آزمایش‌های خود را در این زمینه برای کشورهای پرتغالی زبانی اجرا کرده است. اسپاتیفای با موفقیت در این حوزه می‌تواند تعداد کاربران خود را به‌صورت چشم‌گیری افزایش دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج