وزیر احمدی نژاد از لیست مستقل جبهه پایداری در انتخابات تهران خبر داد


وزیر احمدی نژاد از لیست مستقل جبهه پایداری در انتخابات تهران خبر داد
یک عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: برای انتخابات مجلس یازدهم در تهران فعلا بنای ما بر لیست مستقل است، چون از سوی جریان‌های دیگر شرایط نامشخص است و روند شفافی نمی بینیم.

به گزارش ایسنا، محمد سلیمانی طی سخنانی در گردهمایی مسئولان استانی جبهه پایداری با اشاره به برنامه‌های جبهه پایداری برای انتخابات مجلس اظهار کرد: می‌ارزد که یک سال وقت بگذاریم و تلاش کنیم تا افراد صالح در مجلس حاضر باشند.

این عضو شورای مرکزی با طرح این موضوع که بحث اصلی درباره روش و شیوه ما برای انتخاب افراد اصلح در سطح کشور است، بیان کرد: از نظر جبهه پایداری معیارهای ثابت و متغیری از گذشته وجود دارد که با توجه به شرایط کشور به روز شده و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با درخواست از مسئولان استانی درباره شناسایی و معرفی افراد مختلف بر مبنای این معیارها گفت: ما نیروی انسانی کم نداریم ولی به شدت نیاز به شناسایی و معرفی این افراد داریم. آیت‌الله خوشوقت می فرمودند افرادی که خودشان پیش نمی‌آیند خوب هستند و همین‌ها را باید راضی کرد که بیایند. اگر هم افرادی در لیست‌های دیگر بودند که ملاک‌های ما را داشتند باز هم حمایت می‌کنیم.

سلیمانی همچنین با تشریح برنامه جبهه پایداری برای انتخابات مجلس در سطح کشور تصریح کرد: در تهران فعلا بنای ما بر لیست مستقل است چون از سوی جریان‌های دیگر شرایط نامشخص است و روند شفافی نمی بینیم اما سیاست هایمان درباره کلانشهرها و شهرستان‌های دیگر را هم اعلام می‌کنیم.

این عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه در استان‌ها و شهر تهران باید نشست‌ها ادامه پیدا کند، گفت: اعضای شورای مرکزی هم در برنامه‌های جبهه در استان‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

سلیمانی در پایان با اعلام اینکه باید به سراغ مومنین کارآمد برویم و برای حضور اقناع و راضی‌شان کنیم، بیان داشت: ما باید حرف انقلاب را به کف جامعه و گوش مردم برسانیم. در این صورت حتما پیروز خواهیم شد و مجلس به دست صالحین خواهد افتاد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022