اعلام ویژه برنامه های قرآنی کانون شهدای درکه در ماه مبارک رمضان


 اعلام ویژه برنامه های قرآنی کانون شهدای درکه در ماه مبارک رمضان

امام جماعت مسجد جامع درکه از برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم و مسابقه حفظ جزء 30 قرآن کریم ویژه نوجوانان در ماه مبارک رمضان در کانون فرهنگی هنری شهدای درکه خبر داد.

حجت الاسلام «حسین الله وردی» در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری برنامه های قرآنی همزمان با ماه مبارک رمضان در کانون فرهنگی هنری مسجد شهدای در که گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان جلسات جز خوانی قرآن کریم همه روزه در این کانون مورد توجه قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه برنامه جزء خوانی قرآن کریم همه روزه در روزهای ماه مبارک رمضان در کانون فرهنگی شهدای درکه برگزار می شود، ادامه داد: همزمان با این ماه مبارک مسابقه حفظ جزء 30 قرآن کریم هم ویژه نوجوانان در کانون برگزار می شود.

امام جماعت مسجد جامع درکه در مورد دیگر برنامه ها و فعالیت های این کانون اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد جامع درکه از جمله بخش‌های این مسجد است که در سال ۱۳۸۷ با مجوز رسمی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران فعالیت خود را آغاز کرده است که برپایی کارگاه‌های متعدد فرهنگی و اجتماعی، مشاوره‌های تحصیلی و ازدواج، پاسخ به شبهات دینی و برپایی حلقه‌های معرفتی و برگزاری برنامه‌های علمی، مذهبی و هنری ویژه نوجوانان و برنامه‌های اوقات فراغت از جمله برنامه‌های شاخصی است که در این کانون مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی در مورد فعالیت کتابخانه این کانون هم بیان کرد: این کتابخانه در فضای شبستان مسجد قرار دارد که کتاب‌هایی با موضوعات مذهبی و فرهنگی به علاقه‌مندان کتابخوانی ارایه می‌دهد،نمازگزاران مسجدهم کتاب‌هایی را که مطالعه کرده‌اند را به دیگر نمازگزاران اهدا می‌کنند.

الله وردی در مورد ویزیت رایگان بیماران که به همت کانون در مسجد اجرا می شود، خاطر نشان کرد:تعدادی از پزشکان در هفته یک روز در مسجد حضور مییابند و نمازگزاران را به صورت رایگان ویزیت میکنند، مشاورههای پزشکی هم در مسجد برای مردم انجام میشود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط