باریج اسانس برند ملی و شناخته شده است


رئیس سازمان غذا و دارو در بازدید از شرکت داروسازی باریج اسانس با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، از همه مسئولان خواست در جهت تحقق فرمایش مقام معظم رهبری درباره رونق تولید، با حمایت بیشتر از نمانامه‌ای داخلی و کسب‌وکارهای تولیدکننده محصولات باکیفیت در حوزه دارو و غذا، علاوه بر مقابله با تحریم‌ها به ایجاد اشتغال کمک کنیم.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام شرکت باریج اسانس، سید جواد ساداتی نژاد (نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی) که همراه با علی‌اکبر مرتضایی فرماندار کاشان و سایر مسئولان منطقه در این بازدید معاون وزیر را همراهی می‌کردند، نکات مهمی در رابطه با لزوم تلاش برای رفع مشکلات پیش روی تولیدکنندگان حوزه غذا و دارو را مطرح کرد.

"باریج اسانس" برند ملی و شناخته شده است

طی جلسه‌ای که در سالن همایش‌های شرکت داروسازی باریج اسانس برگزار شد ابتدا لاله حجازی، مدیرعامل برند باریج اسانس به بیان دستاوردها و همچنین برخی مشکلات پیش‌روی صنایع تولید کننده در صنعت دارو کشور پرداخت.

مدیرعامل شرکت داروسازی باریج اسانس گفت ما به عنوان اولین شرکت دانش بنیان دارویی و یکی از برندهای تولیدکننده داروهای گیاهی در کشور با مسئولیت‌های بسیاری که در قبال اشتغال مردم منطقه و همچنین سلامتی مصرف‌کنندگان داروهای گیاهی داریم آشنا هستیم و درخواست ما حمایت بیشتر مسئولان متولی برای توسعه تولیدات و ارائه خدمات و محصولات بهتر است.

"باریج اسانس" برند ملی و شناخته شده است

در این مراسم پیرصالحی رئیس سازمان غذا و دارو طی سخنرانی خود با اشاره به اهمیت اشتغال‌زایی و توسعه تولیدات داخلی و توجه ویژه به مقابله با تحریم‌ها گفت: تأسیس هر نوع کارخانه‌ای در کشور به معنای سرمایه ملی و سرمایه‌گذاری برای نسل‌های آینده است و حمایت از تولیدکنندگان وظیفه همه مسئولان منطقه و کشور است.

وی افزود: خط قرمز اول ما سلامت و امنیت غذایی و دارویی همه فرآورده‌های حوزه سلامت است و در هر بخشی از تولید داخلی که خطشه‌ای به سلامت مردم وارد نمی‌کند ما باید ضوابط و پروسه‌های اداری پیش‌روی تولیدکنندگان را بر اساس حمایت و قوانین سهل‌گیرانه تبیین کنیم تا کسب‌وکارها بتوانند در مسیر توسعه روزافزون با سرعت و کیفیت بالاتری حرکت کنند.

پیرصالحی ادامه داد: هرکسی که شرکتی راه‌اندازی می‌کند با ایجاد اشتغال به کشور کمک فراوانی می‌کنند و در مرحله بعد زمانی که شرکت‌ها به یک برند پرطرفدار تبدیل می‌شوند در واقع ارزش ملی پیدا می‌کنند.

معاون وزیر ادامه داد اکنون باریج اسانس یک برند ملی شناخته‌شده بین همه مردم است و این مجموعه نیز مانند سایر برندها بیش از هر چیز در درجه اول به کیفیت محصولات، رضایت مشتریان و اسم برند خود اهمیت می‌دهند و این به معنای ارتقای کیفیت محصولات است.

وی ادامه داد: مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس باید به برندهای داخلی به عنوان ارگان‌های مهم کشور بیشتر اعتماد کنند و اجازه دهند که آن‌ها در عرصه تولید با امید بیشتری فعالیت کنند. همچنین با حمایت از شرکت‌های کوچک‌تر کمک کنیم که آن‌ها نیز در مسیر توسعه با سرعت بالاتر و موفق‌تر عمل کنند تا به برندهای بزرگ تبدیل بشوند.

رئیس سازمان غذا و دارو افزود: در این بین نکته قابل توجه در رابطه با مشاغل خانگی این است که ما باید در زمان تدوین و اعمال قوانین بین استاندارد تولیدات و مشاغل خانگی با محصولات صنعتی تفاوت قائل شویم تا همه فعالان این عرصه عملکرد بهتری داشته باشند.

انتهای رپرتاژ خبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !