بیانیه گام دوم انقلاب را باید سرلوحه اقداماتمان قرار دهیم


بیانیه گام دوم انقلاب را باید سرلوحه اقداماتمان قرار دهیم

تهران- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مدنظر رهبری معظم انقلاب جنبه معنوی دارد و ما باید در همه اقدامات آن را در نظر بگیریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، آیت الله جنتی روز شنبه در مراسم تجلیل از یاوران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با بیان این که انقلاب ایران انقلابی الهی و اسلامی بود اظهار داشت: ما باید همه پیروزی ها و موفقیت های‌مان را به حساب خداوند و دینش بگذاریم.
وی افزود: خداوند متعال اجازه نداد دشمنان بر ما پیروز شوند و نظام ما اقتدار خود را به دست آورد، ولی هنوز در نیمه راه هستیم و به آخر راه نرسیده‌ایم، و باید بدانیم خدایی که در میدان جنگ ما را به پیروزی‌ رساند در جنگ اقتصادی و جنگ مجازی هم ما را پیروز می‌کند.
آیت الله جنتی یادآور شد: در روز 22 بهمن هیچ کس باور نمی کرد که مردم اینگونه به صحنه بیایند اما چون دل ها به دست خداست اینگونه مردم حضور پرشور در راهپیمایی داشتند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اضافه کرد: ما هر چه داریم از خدا داریم هیچ قدرتی نمی تواند بر ما مسلط شود خدایی که با یک اشاره حادثه طبس را به وجود آورد و ما را پیروز جنگ کرد ما را همواره پیروز خواهد کرد.
جنتی ادامه داد: چه کسی باور می کرد که امام خمینی (ره) بتواند با همین مردم کوچه و خیابان، انقلاب را پیروز کند؟ پس این خداست که پیروزی ها را به ارمغان می‌آورد.
وی افزود: مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و غیره زیاد است ولی ما امروز در صف بدریون و خیبریون قرار داریم و قطعا پیروز خواهیم شد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: رسانه ملی باید مردم را دلگرم کند، برخی فکر می کنند که باید دل مردم را خالی کنند و می گویند دشمن خیلی نیرومند است و ما نمی توانیم در برابر نیروی او مقاومت کنیم و به شکلی باید با او کنار بیاییم، در حالی که خداوند می فرماید اگر صبر و تقوا داشته باشیم هیچکس نمی تواند ما را شکست دهد.
آیت الله جنتی با بیان اینکه همیشه وقتی حق و باطل با هم روبرو می‌شوند جمعیت حق کوچک بوده اند، یادآور شد: اما این جمعیت کم همیشه در تاریخ بر جمعیت کثیر باطل پیروز شده است.
وی تصریح کرد: ما باید زحمت بکشیم و کار کنیم و بیانیه گام دوم انقلاب را به یک تابلو بدل کرده و جلوی چشممان بگذاریم و همه موارد آن را در نظر داشته باشیم، رسانه ها هم در این زمینه وظیفه دارند این بیانیه را تبیین کنند.
دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه باید صف مجاهدین اسلام بماند و صف منافقین از میان برود، اظهار داشت: ما باید بدانیم که پیروزی نهایی در دست ماست و امیدوارم زنده باشیم و ببینیم که رهبری انقلاب، پرچم را به دست امام زمان می سپارد. این اتفاقی است که رخ خواهد داد اما اینکه ما آن موقع باشیم یا نه - که امیدوارم باشیم - دیگر به دست خداوند است.
سیام*9121*

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403