انقلاب اسلامی ایران انقلابی الهی بود/ هنوز در میانه راه هستیم


انقلاب اسلامی ایران انقلابی الهی بود/ هنوز در میانه راه هستیم

رئیس مجلس خبرگان انقلاب اسلامی ایران را اسلامی و الهی خواند و گفت: ما هنوز در میانه راه هستیم.

انقلاب اسلامی ایران انقلابی الهی بود/ هنوز در میانه راه هستیم

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله جنتی، رئیـس مجلـس خبــرگان رهبــری در همایش تجلیل از یاوران چهلمین سالگرد پیـروزی انـقلاب اسـلامی و تبیین بیانیه گام دوم به عنوان نقشه راه که صبح امروز (شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه) در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، گفت: سلام خدا بر شهدا و رزمندگان و سلام به مجاهدین و عزیزانی که وجود خود را وقف انقلاب کردند، مطالبی که دوستان فرمودند بسیار مفید و مختصر بود و خداوند انشالله این برنامه‌ها را به عنوان یک عبادت در نامه اعمال شما درج کند.

وی ادامه داد:اگر تمام سلول‌های بدن مان زبان شود و تشکر کند، از نعمت‌های خدا بازهم حق مطلب را ادا نکردیم، اما دعا می‌کنم که خداوند از شما تشکر کند چرا که یکی از اسامی خدا شاکر است و هرکس برای او کار کند خداوند از او تشکر می‌کند.

آیت‌الله جنتی خاطرنشان کرد: در درجه اول باید بگویم که ما باید توجه کنیم که انقلاب ما انقلابی اسلامی و الهی بوده و تمام پیروزی‌های ما باید به حساب خدا و امام زمان گذاشته شود چرا که او بود که اجازه نداد دشمنی که تمام دشمنان خود را سرکوب می‌کند ما را شکست دهد.

وی با اشاره به آیه «رمیت إذ رمیت و لکنّ الله رمی» در سوره انفال تصریح کرد: در آین آیه از قرآن کریم آمده است که این خداوند بود که تیر را به هدف زد. البته ما هنوز در وسط راه هستیم و باید توجه کنیم که قدرت خداوند شکست ناپذیر است و اگر به خدا متوسل شویم هیچ قدرتی نمی‌تواند بر ما مسلط شود.

این خبر در حال تکمیل است...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها