به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن پیام رضا فلاح به شرح زیر است:

هر زمان سخن از مفاهیمی چون ایثار، فداکاری، از جان گذشتگی و مهربانی به میان می‌آید بدون تردید نام جمعیت هلال احمر و رادمردان و شیرزنان آن به ذهن ها متبادر می‌گردد. آری سخن از انسان های پاک و وارسته‌ای است که با دست‌های پرتلاش؛ سینه‌های لبریز از امید؛ دل های سرشار از شور یاری همچون فرشتگان؛ بی‌هیچ گونه منت و درخواستی سر بر فرمان خدا نهاده و از جان و دل به کمک نیازمندان و آسیب دیدگان می شتابند.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مؤثرترین جمعیت‌های ملی مورد توجه نهادهای بین‌المللی خصوصاً فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر توانسته است براساس وظایف ذاتی و اصول اساسنامه ای خود و با سرلوحه قرار دادن تعالیم انسان ساز و الهی دین مبین اسلام و همسو با سیاست‌های عالیه و بشردوستانه نظام اسلامی تلاشی در خور تحسین در جهت تحقق اهداف چهارگانه جمعیت که همانا تامین احترام انسانها ،کوشش در جهت برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملتها، تلاش برای تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسانها را بعمل آورد و بدیهی است این مهم جز با همت و سعی فراوان امدادگران شجاع، جوانان غیور، داوطلبان ایثارگر و مشارکت و همیاری داوطلبان عزیز و گرانقدر جمعیت بدست نخواهد آمد.

در سال جاری مردم نوع‌دوست و گرامی میهن اسلامی‌مان در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب با اهدای بی نظیر کمک‌های بشردوستانه خود به مردم آسیب دیده از سیل در کشور، برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران رقم زدند.

اینک در نودوششمین سالگرد تاسیس جمعیت بر ماست که با همتی مضاعف، تلاشی وافر و توانی قوی با برنامه‌ریزی اصولی و بکارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود در جهت پیشبرد اهداف انسانی و والای هلال احمر و در راه خدمت‌رسانی مناسب و بی‌منت به آحاد جامعه قدم‌های استوارتر، مؤثرتر و بلندتری را برداریم.

لیکن بر خود لازم می‌دانم به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر از باب « مَن لَمْ یَشْکُرِ الْمَخلُوق، لَمْ یَشْکُرِ الْخالِق» مراتب تشکر و تقدیر خود را از تلاش ها، خدمات و زحمات ارزنده و بی‌شائبه خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر استان کرمان اعلام نمایم و امید است با استعانت از پروردگار متعال و در سایه عنایات و توجهات حضرت حجت(ارواحنا له الفداء) با همکاری و همدلی تمامی شما تلاشگران عرصه احسان، بشردوستی و نیکوکاری شاهد توفیقات بیشتر و موفقیت های عظیم تری در راستای انجام مأموریت‌ها و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم. »

والسلام

رضا فلاح

مدیرعامل