پیشرفت جامعه در گرو کاهش آسیب های اجتماعی است


پیشرفت جامعه در گرو کاهش آسیب های اجتماعی است

قضاوت لو گفت: همه نهادهای فرهنگی باید برای تحکیم بنیانهای خانواده برنامه ریزی نمایند، چرا که پیشرفت جامعه در گرو کاهش آسیب های اجتماعی است.

«اسماعیل قضات لو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص برگزاری طرح با هم تا بهشت گفت: این طرح برای آموزش مهارتهای زندگی به زوج های جوان بود که با حضور۳۰۰ زوج این برنامه در روز (جمعه ۱۳ اردیبهشت) در فرهنگسرای خاوران و با مشارکت مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار شد، و زوج های جوان با شرکت در ۵ کارگاه فشرده و همایش در خصوص زندگی مشترک آشنایی بیشتری پیدا کردند.

رییس فرهنگسرای خاوران با تاکید بر اینکه نیازمند این هستیم تا زوج های جوان آموزش های لازم را در خصوص زندگی مشترک ببینند، افزود: تحکیم بنیانهای خانواده باید مورد توجه همه نهادها و سازمانهای فرهنگی باشد تا منجر به کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه شود.

وی افزود: در این دوره آموزشی زوج های جوان با مهارت های زندگی، انتظارات زوج ها از یکدیگر، پیشگیری از مشاجرات و تقویت روابط عاطفی در میان زوج ها را فرا گرفتند و سعی شد تا در کنار این دوره برنامه های جنبی مانند دوچرخه سواری، بازیهای گروهی و تیر اندازی را نیز داشته باشیم تا زوج ها در فضایی شاد بتوانند مفاهیم این دوره یک روزه را فرا بگیرند.

پایان پیام/55

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر