استاندار کرمان به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ پیام صادر کرد


استاندار کرمان به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ پیام صادر کرد

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان طی پیامی سالروز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر را به تلاشگران جمعیت هلال احمر استان کرمان تبریک گفت.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری کرمان، محمدجواد فدائی طی پیامی سالروز جهانی صلیب سرخ و آغاز هفته هلال احمر را به جمعیت فداکار و تلاشگر این نهاد تبریک گفت.
در پیام استاندار کرمان آمده است، 18 اردیبهشت‌ هر سال نه‌ تنها در تقویم ایران که در سراسر جهان یادآور تلاش زنان و مردانی است که خدمت به هم‌ نوع و تلاش برای پیشگیری و تسکین دردها و مصائب نوع بشر را همچون فریضه‌ ای انسانی و الهی چراغ راه زندگی خود قرار داده‌ اند.
فدائی آورده است، آنها که در لباس‌ سرخ‌ رنگ خود بی‌ هیچ ادعا و مطالبه‌ ای برای زدودن غبار غم و اندوه و محرومیت از چهره جهان پر از حادثه و مصیبت امروز، بهترین و شیرین‌ ترین روزهای زندگی خود را خالصانه وقف کرده‌ اند.
این پیام می افزاید، به یقین دست هایی که برای کاستن آلام بشری، تلاش را جایگزین حرف و شعار می کنند و از سرمای زمستان و داغی تابستان بیمی به دل راه نمی دهند، مقدس ترین و زیباترین تندیس های نوع دوستی هستند که در قالب امدادگران جمعیت هلال احمر نیز شناخته می شوند.
سالها و دهه‌ ها مجاهدت فرزندان ایران اسلامی در لباس امدادگری و داوطلبی، امروز به بار نشسته و جمعیت هلال احمر ایران به‌ عنوان یکی از باتجربه ‌ترین و برترین جمعیت‌ های ملی در سراسر دنیا با کارنامه ‌ای درخشان، مایه فخر همه ایرانیان از بزرگ و کوچک گرفته تا پیر و جوان شده است.
وی ادامه می دهد، جایگاهی که بی ‌شک جز با همت، رشادت، همدلی و هم ‌زبانی همه اعضای این خانواده بزرگ محقق نمی ‌شد.
فدائی می افزاید، اینجانب روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را گرامی داشته و ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی مدیرعامل محترم و اعضای جمعیت هلال احمر استان کرمان، برای تک تک تلاشگران این عرصه خطیر، توفیق روز افزون آرزومندم.
3029

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا