مصطفی مدبر: ای کاش شاهد صحبت‌های خلاف واقع نبودم/ ابراهیم صادقی: سایپا با شرافت‌ترین بازیکنان را دارد


مصطفی مدبر: ای کاش شاهد صحبت‌های خلاف واقع نبودم/ ابراهیم صادقی: سایپا با شرافت‌ترین بازیکنان را دارد

اولین جلسه تمرین نارنجی‌پوشان بعد از برکناری علی دایی و اولین تجربه سرمربیگری ابراهیم صادقی با حضور مدیرعامل، قائم مقام و مدیران ارشد باشگاه سایپا استارت خورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومى باشگاه سایپا، اولین جلسه تمرینی نارنجی‌پوشان امروز (جمعه) پس از برکناری علی دایی و انتخاب مرد اخلاق قوتبال ایران، ابراهیم صادقی به عنوان سرمربی در زمین ورزشگاه شهر قدس با حضور مصطفی مدبر، مدیرعامل و مرتضی فراهانی، قائم مقام مدیرعامل و مدیران ارشد باشگاه سایپا برگزار شد.

در این جلسه تمرینی، ابتدا مصطفی مدبر در سخنانی اظهار داشت: سعی می‌کنم همیشه در صحبت‌ها و کارهایم خدا را ناظر ببینم و ای کاش شاهد صحبت‌های خلاف واقع نبودم، ولی دیگر همه‌ی مسائل را باید به فراموشی بسپاریم و برای مأموریت و هدف‌های‌مان عزم راسخ داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: ابراهیم صادقی را در سایپا شناختم و در بررسی که داشتم، او را انتخاب کردم و نه تنها در این سه بازی، بلکه فصل آینده هم صادقی سرمربی ما خواهد بود.

این صحبت‌های مدبر با تشویق حاضرین همراه شد.

مدبر گفت: جا دارد از زحمات آقای دایی و کادرشان برای زحمات و کمک‌های‌شان تشکر داشته باشم و به شما (بازیکنان) و سرمربی تیم همان‌طور که قبلاً به آقای دایی قول داده بودم برای رفع مسائل مالی و دیگر موارد خودم و تمامی عوامل باشگاه تمام تلاش خود را خواهیم کرد و به‌زودی خبرهای خوبی خواهید شنید.

در ادامه مدیرعامل باشگاه سایپا، حکم ابراهیم صادقی را در این نشست ابلاغ کرد و برای ایشان و کادرفنی و بازیکنان آرزوی موفقیت داشت.

بعد از سخنان مدبر، ابراهیم صادقی با تشکر از اعتماد آقای مدبر مدیرعامل و فراهانی قائم مقام و سرپرست معاونت باشگاه، گفت: سایپا خانه دوم من است و کسی به اندازه من به این تیم تعصب ندارد و مطمئنم با کمک یکدیگر می‌توانیم تیمی قدرتمند بسازیم.

صادقی در ادامه گفت: از تلاش‌های آقای مدبر برای حل و فصل مسائل مالی بازیکنان و مطمئناً ما این پیگیری شما را می‌بینیم و برای اعتلای نام سایپا در کنارتان هستیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا با اعلام اینکه با آقای دایی قبل از قبول مسئولیت صحبت کردم و از ایشان رخصت گرفتم در پایان گفت: وظیفه دارم از زحمات آقای دایی و همکارانم در کادرفنی تشکر کنم و بگویم جناب مدبر ما صاحب باشرافت‌ترین بازیکنان هستیم و در بازی با پدیده تمام تلاش‌مان را برای کسب نتیجه دلخواه خواهیم کرد.

صادقی از کاپیتان تیم هم دعوت کرد تا چند کلامی صحبت کند. روزبه شاه‌علیدوست با تشکر از علی دایی و کادرفنی گذشته از مدبر برای صحبت‌هایش نیز تشکر کرد و گفت: از اینکه پیگیر مسائل و مشکلات تیم هستید ممنون هستیم و مطمئن باشید در بازی‌های آینده با تمام قوا و همت‌مان وارد میدان می‌شویم.

در پایان بازیکنان سایپا با حضور در زمین تمرین به مرور کارها تکنیکی و تاکتیکی زیرنظر نارنجی وفادار فوتبال ایران پرداختند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی