نامزدریاست جمهوری آمریکا:رسانه هاترامپ رابه خاطرجنگ طلبی می خواهند


نامزدریاست جمهوری آمریکا:رسانه هاترامپ رابه خاطرجنگ طلبی می خواهند

تهران - ایرنا- نامزد دمکرات ریاست جمهوری آمریکا با بیان اینکه همه جناح های سیاسی در این کشور در کنار رسانه ها به دنبال جنگ افزوزی هستند، گفت که رسانه ها فقط زمانی ترامپ را تحسین می کنند که تهدید به جنگ کند.

به گزارش عصر جمعه ایرنا، تولسی گابارد نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا در پیامی ویدئویی در توئیتر گفت: نومحافظه کاران، نولیبرال ها و رسانه های جریان اصلی آمریکا همه یک آواز می خوانند و آن 'جنگ، جنگ، جنگ'.
وی به نحوه پوشش رسانه ها از عملکرد دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اشاره و تاکید کرد: رسانه ها فقط زمانی پوشش مثبت از ترامپ می دهند که او تهدید به جنگ یا اقدام نظامی کند.
گابارد نمونه این رفتارها را درباره ونزوئلا که دچار بحران سیاسی شده و شاهد دخالتهای آشکار و مستقیم دولت ترامپ و تهدید به مداخله نظامی است، عنوان کرد.
عضو مجلس نمایندگان آمریکا که وعده بازگرداندن کشورش به برجام را نیز داده است، گفت: امروز نوبت ونزوئلا است. فردا چه؟ ایران؟ کوبا؟ بعد نوبت کدام کشور است؟ (با این وضعیت) عجیب نیست که کره شمالی تسلیحات هسته ای خود را تسلیم نمی کند.
نامزد ریاست جمهوری آمریکا وعده دارد در صورتی که در انتخابات پیروز شود، «به این جنگ های تغییر رژیم بی حاصل و رقابت های تسلیحات هسته ای» پایان می دهد.
مقام های آمریکایی از ترامپ گرفته تا مایک پمپئو وزیر خارجه و جان بولتون مشاور امنیت ملی وی دولت نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا را تهدید به مداخله نظامی کرده اند.
همچنین بولتون مقام های ارتش ونزوئلا را تهدید کرده در صورتی که به مادورو وفادار بمانند با تحریم های شدید آمریکا روبرو خواهند شد.
خوان گوایدو سرکرده مخالفان دولت در ونزوئلا پس از جلب حمایت واشنگتن خود را رئیس جمهوری این کشور خواند و خواستار کناره گیری مادورو از قدرت شد.
آمریکا و برخی کشورهای غربی و کشورهای آمریکای لاتین گوایدو را به رسمیت شناخته اند، اما روسیه، چین، ایران، ترکیه، کوبا و برخی دیگر از کشورها خواستار توقف دخالت خارجی در امور ونزوئلا هستند.
شبک**شبد**9416**1708

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!