جنبش ‌Me too وودی آلن را از آمریکا فراری خواهد داد؟


جنبش ‌Me too وودی آلن را از آمریکا فراری خواهد داد؟

جنبش ‌Me too وودی آلن را از آمریکا فراری خواهد داد؟ آی سینما نوشت: در حالی که وودی آلن کارگردان و بازیگر سرشناس آمریکایی متن خاطرات خود را آماده انتشار کرده است، نیویورک‌تایمز در گزارشی نوشته که هیچ ناشری در آمریکا به انتشار این کتاب علاقه ندارد. مدیران چند انتشارات سال گذشته در حالی که آلن قصد فروش خاطراتش...

جنبش ‌Me too وودی آلن را از آمریکا فراری خواهد داد؟


مدیران چند انتشارات سال گذشته در حالی که آلن قصد فروش خاطراتش را داشته، پیشنهاد او را رد کرده‌اند چون بعد از دوران جنبش #MeToo به تدریج او به «عنصر نامطلوب» تبدیل شده است.

اتهاماتی که به آلن درباره آزار جنسی دخترخوانده‌اش دیلان فارو در هفت سالگی وارد شد، باعث شده که هالیوود هم از او فاصله بگیرد. آمازون اکران فیلم جدید او «یک روز بارانی در نیویورک» را لغو کرد و چند بازیگر از همکاری با این کارگردان و نویسنده برنده اسکار ابراز پشیمانی کردند، از جمله گرتا گرویگ، کالین فرث، الن پیج، مایکل کین و تیموتی شالامی.

این در حالی‌ست که سال‌ها بازیگران و تهیه کنندگان در هالیوود برای همکاری با وودی آلن با یکدیگر رقابت می‌کردند. همچنین چند مدیر انتشارات همکاری با وودی آلن در دوران #MeToo را «زهرآگین» توصیف کرده‌اند و برخی از این ناشران حتی حاضر نشدند متن وودی آلن را بخوانند! به نظر می‌رسد که بعد از هالیوود، صنعت نشر آمریکا هم او را بایکوت کرده است.

با این حال شهرت و خوشنامی او در اروپا کمتر از بین رفته و آلن قصد دارد فیلم بعدی خود را با یک تهیه کننده اسپانیایی بسازد.

۲۵۸۲۵۸



منبع

جنبش ‌Me too وودی آلن را از آمریکا فراری خواهد داد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403