برنامه‌ی فصل اول عنوان World War Z مشخص شد


چندی پیش عنوان World War Z توسط استودیوی سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) و با وجود انتقادات منفی که به سمت آن سرازیر شد، به نظر می‌رسد که توانسته با محبوبیت نسبی نزد بازی‌بازان دست یابد. حال استودیوی سازنده‌ی این بازی برنامه‌ی فصل اول آن را به اشتراک گذاشته است. همانطور که گفته شد، در ابتدای عرضه انتقادات زیادی بر بازی World...

برنامه‌ی فصل اول عنوان World War Z مشخص شد

چندی پیش عنوان World War Z توسط استودیوی سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) و با وجود انتقادات منفی که به سمت آن سرازیر شد، به نظر می‌رسد که توانسته با محبوبیت نسبی نزد بازی‌بازان دست یابد. حال استودیوی سازنده‌ی این بازی برنامه‌ی فصل اول آن را به اشتراک گذاشته است.

همانطور که گفته شد، در ابتدای عرضه انتقادات زیادی بر بازی World War Z وارد شد و بسیاری بر این باور بودند که این عنوان شکست خواهد خورد. اما مدت کمی پس از عرضه ناشر آن، یعنی شرکت فوکوس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive)، از فروش یک میلیون نسخه‌ای آن در سه پلتفرم مقصد خبر داد. یکی از انتقاداتی که بسیاری از کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی نسبت به این بازی داشتند، عرضه برروی فروشگاه اپیک گیمز بود و می‌توان گفت که اگر این عنوان در استیم عرضه می‌شد مطمئنا با استقبال بیشتری روبرو می‌شد.

اما حال استودیوی سیبر اینتراکتیو تصویری را از برنامه‌ی فصل اول عنوان World War Z منتشر کرده است. با توجه به این تصویر، محتویات جدیدی برای این بازی در ماه‌های مه، جوئن و جولای سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. در ماه جاری اما، یک ماموریت جدید که در شهر توکیو جریان دارد در دسترس قرار خواهد گرفت و بازی‌بازان را با یک دشمن جدید آشنا می‌سازد. در ماه ژوئن اما یک سطح جدید با رده‌ی شماره‌ی ۶ سختی به همراه محتویات اضافی مخصوصی عرضه خواهد شد. کاربران در ماه جولای نیز شاهد انتشار بخش چالش‌های هفتگی خواهند بود. شایان ذکر است که قرار است پوسته‌ها و وسایل جدیدی نیز به صورت متداول و طی سه ماه گفته شده در دسترس قرار بگیرد.

عنوان World War Z در حال حاضر برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس است. در ادامه از شما دعوت می‌کنم تا نقد و بررسی این بازی را تحت عنوان آشفتگی زامبی‌ها | نقد و بررسی بازی World War Z نیز مطالعه نمایید.

برنامه‌ی فصل اول عنوان World War Z مشخص شد

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

برنامه‌ی فصل اول عنوان World War Z مشخص شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک