باید به‌واسطه امام زمان (علیه‌السلام) درب خانه خدا رویم


باید به‌واسطه امام زمان (علیه‌السلام) درب خانه خدا رویم

یک استاد حوزه با تأکید بر اینکه به‌واسطه امام زمان (علیه‌السلام) باید درب خانه خدا رویم، گفت: تمام حوائج کوچک و بزرگ را از امام زمان(علیه‌السلام) بخواهید. باید نسبت به امام زمان(عج) معرفت پیدا کنیم تا سرعت سیرمان به سمت خدا بیشتر شود.

خبرگزاری شبستان،، گروه مهدویت و غدیر: حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سیدحسین مؤمنی» در جشن شام ولادت امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه حال خوب داشتن در گروه ارتباط داشتن با خدا است، اظهار کرد: قلب با ذکر خداوند آرام می‌گیرد، گناه اضطراب را بیشتر می‌کند. هر کس می‌خواهد به آرامش برسد باید اوامر و نواحی خدای متعال را رعایت کند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: بدون نماز و ترک واجبات ارتباط با خداوند وجود نخواهد داشت، اگر کسی بندگی خدا را کند، پیروز است وکسی که بندگی نکند، ضرر کرده است.

وی با اشاره به اینکه برای ارتباط با خداوند باید به دنبال وسیله رویم، ابراز کرد: برای تقرب به خدا باید متوسل به‌وسیله شویم و این وسیله بر اساس آیات و روایات اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) هستند.

مؤمنی با تأکید بر اینکه به‌واسطه امام زمان (علیه‌السلام) باید درب خانه خدا رویم، گفت: تمام حوائج کوچک و بزرگ را از امام زمان (علیه‌السلام) بخواهید. باید نسبت به امام زمان(عج) معرفت پیدا کنیم تا سرعت سیرمان به سمت خدا بیشتر شود.

وی خاطرنشان کرد: هیچ‌گاه در هیچ زمان امام بدهکار کسی نیست اگر امروز به دیدار امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) آمده‌اید حضرت(عج) این دیدار را جواب خواهند داد، فقط باید زنگار از دل پاک کنید تا وجود مبارکش را درک کنید.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی