منبرها‌؛ مشوق کار جهادی، زمینه‌ساز تمدن‌سازی


منبرها‌؛ مشوق کار جهادی، زمینه‌ساز تمدن‌سازی

گروه معارف- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: منبرها باید ضمن امیدآفرینی در جامعه مردم را به کار جهادی سوق دهند و برای تمدن‌سازی اسلامی زمینه‌سازی کنند.

منبرها‌؛ مشوق کار جهادی، زمینه‌ساز تمدن‌سازیبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت الاسلام مسعود صفی‌یاری 12 اردیبشهت‌ماه در همایش طلایه‌داران تبلیغ اظهار کرد: در راستای پاسداشت جایگاه شهید مطهری ۱۲ اردیبهشت‌ماه را روز معلم نامیدند که این موضوع نقش و جایگاه معلم را در جامعه برجسته می‌کند.
وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان امسال از ویژگی بسیار خاصی برخوردار است، افزود: باید فضای ماه مبارک رمضان با تحلیل و تبیین و تفسیری از الزامات بیانیه گام دوم انقلاب باشد چراکه مسئله امروز و چشم انداز نظام و افق انقلاب است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در فضای منبری و تبلیغی باید به این بیانیه بسیار توجه شود. مقام معظم رهبری تکلیف بر عهده ما قرار داده است که در این میان باید از ظرفیت و بستر رمضان به خوبی استفاده شود و مفاد و مطالبات را به جامعه هدف و مردم برسانیم.
وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب الزاماتی دارد، ابراز کرد: منبر ما باید کار جهادی کند و امروز بیانیه گام دوم انقلاب منادی عملکرد جهادی و کارکرد و نگاه جهادی است در همین راستا باید با حضور و حرکت جهادی کار تبلیغی را انجام بدهیم تا اثر بخشی لازم را داشته باشد.

منبرها؛ آغازگر تمدن‌سازی
این مسئول با بیان اینکه منبر ما باید بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب تمدن‌ساز باشد، ابراز کرد: منبر باید بر اساس این بیانیه جلوه خودسازی و تمدن‌سازی را به روشنی ترسیم کند. ماه مبارک رمضان بهترین بستر برای آغاز فرآیند تمدن‌سازی است.
وی با اشاره به اینکه شبکه تبلیغی از این ماه مبارک باید به نحو احسن استفاده کند، تصریح کرد: در سال رونق تولید باید ضمن فرهنگسازی فعالیت‌های مفید اقتصادی، امید آفرینی در جامعه تقویت شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب مأموریت و چشم‌انداز روشنی برای نظام و کشور ترسیم شده و باید مبلغین این مهم را برای مردم ترسیم و تبیین کنند.
صفی یاری به واقعه تأسف بار سیل در برخی از استان‌های کشور اشاره کرد و گفت: حضور روحانیون در مناطق سیل‌زده اثر بخشی لازم را داشت و دشمن می‌خواست جامعه روحانیت را از چشم مردم بیندازد ولی با حضور حماسی روحانیون در کمک به سیل‌زدگان به خوبی هجمه دشمن را خنثی کرد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری