64 مورد تیراندازی در آمریکا؛ 59 کشته و زخمی


64 مورد تیراندازی در آمریکا؛ 59 کشته و زخمی

64 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا دست کم 17 نفر کشته و 42 نفر زخمی برجا گذاشته است

64 مورد تیراندازی در آمریکا؛ 59 کشته و زخمی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ ­بر اساس گزارشهای دریافتی تاکنون، 64 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آنها، دست کم 17 نفر کشته و 42 نفر زخمی شده اند.
به گزارش مرکز ثبت آمار خشونت های مسلحانه در آمریکا، در یکی از موارد گزارش شده در شهر ” ماررو“ در ایالت لوئیزیانا یک نفر کشته شد و دو نفر دیگر زخمی شدند. پلیس اعلام کرد تیراندازی در خانه ای در شهر ماررو رخ داده است. تیراندازی در شهر ایندیاناپلیس در ایالت ایندیانا به زخمی شدن دو نفر منجر شد. پلیس اعلام کرد تیراندازی در پی مشاجره ای خارج از یک رستوران رخ داده است.
در حادثه دیگری در شهر ایندیاناپلیس در ایالت ایندیانا نیز دو نفر زخمی شدند. تیراندازی در شهر بوستون در ایالت ماساچوست یک کشته و سه زخمی در پی داشت. یکی از شاهدان عینی گفت فردی به سوی کسانی که در پیاده رو راه می رفتند تیراندازی کرد و فرار کرد. تیراندازی در شهر نیواورلئان در ایالت لوئیزیانا نیز یک کشته و یک زخمی در پی داشت. دو نفر نیز در حادثه ای در شهر بیرمنگام در ایالت آلاباما زخمی شدند. تیراندازی در جکسونویل در ایالت فلوریدا دو کشته در پی داشت.
مرکز ثبت خشونت های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارشهای روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت سه شنبه تا چهارشنبه و تلفات آنها را در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا اعلام کرد، بر این اساس 113 مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، 23 نفر کشته و 55 نفر زخمی شده اند. 48 مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.
بر این اساس طبق گزارشهای منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، 177 مورد تیراندازی در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آنها 40 نفر کشته و 97 نفر زخمی شده اند. با توجه به اینکه گزارش های تیراندازی ها در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع کامل می شود، آمار نهایی تیراندازی های بیست و چهار ساعت چهارشنبه تا پنجشنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز جمعه منتشر می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید