تبدیل فایل Pages به PDF در مک


تبدیل فایل Pages به PDF در مک تبدیل فایل Pages به PDF در مک شما می توانید سندی را که با برنامه Pages در مک خود ساخته اید به فایلی با پسوند PDF تبدل کنید. این کار زمانی ارزشمند است که بخواهید سند خود را برای کسی بفرستید که Mac یا دستگاه iOS نداشته باشد. افزون بر این اگر بخواهید سند خود را از هرگونه تغییر در امان نگاه دارید، تبدیل آن به فرمت PDF...

تبدیل فایل Pages به PDF در مک

تبدیل فایل Pages به PDF در مک

شما می توانید سندی را که با برنامه Pages در مک خود ساخته اید به فایلی با پسوند PDF تبدل کنید. این کار زمانی ارزشمند است که بخواهید سند خود را برای کسی بفرستید که Mac یا دستگاه iOS نداشته باشد. افزون بر این اگر بخواهید سند خود را از هرگونه تغییر در امان نگاه دارید، تبدیل آن به فرمت PDF را به شما سفارش می کنیم. در کنار این موضوع، PDF یک فرمت جهانیست که بسیاری از کمپانی های کسب و کار و آموزش در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. البته در برخی مواقع نیز نیازی به تبدیل فایل Pages به PDF نخواهید داشت. در این آموزش روش تبدیل فایل Pages به PDF در مک را به شما نشان خواهیم داد.

چگونه فایل Pages خود را با فرمت PDF در مک ذخیره کنیم؟

در این روش همه فایل شما به PDF تبدیل می شود، زیرا سند شما از پایه به فرمت PDF تبدیل می شود. برای انجام این کار می توانید گام های زیر را دنبال نمائید:

فایلی را که می خواهید با فرمت PDF ذخیره کنید، در برنامه Pages باز کنید. در نوار منوی بالای برنامه، File را کلیک کنید و در فهرست باز شده روی گزینه Export To رفته و سپس PDF را کلیک کنید. تنظیمات دلخواه را در پنجره Export your document انجام داده و سپس دکمه Next را کلیک کنید. در پنجره پسین، نامی دلخواه را برای فایل PDF وارد کنید و جای ذخیره سازی آن را در مک خود تعیین کنید. سپس دکمه Export را کلیک کنید.

با انجام گام های بالا، فایل Pages شما با پسوند PDF ذخیره خواهد شد. البته در جریان تبدیل فایل می توانید آن را پسورد گذاری نیز کنید. با استفاده از این روش، شما می توانید فایل های خود را با فرمت Word نیز ذخیره سازی نمائید.

نوشته تبدیل فایل Pages به PDF در مک . .

منبع

شاید دیگر مطالب روژان راهم دوست داشته باشید

تبدیل فایل Pages به PDF در مک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...