حذف دکمه ایموجی از کیبورد آیفون و آیپد


حذف دکمه ایموجی از کیبورد آیفون و آیپد حذف دکمه ایموجی از کیبورد آیفون و آیپد آیا دکمه ایموجی (Emoji) روی کیبورد آیفون و آیپد خود را دوست ندارید و می خواهید آن را روویده و حذف کنی؟ شما می توانید دکمه ایموجی را در کیبورد آیفون یا آیپد خود غیرفعال کنید. در این وضعیت دیگر در کیبورد خود بدان دسترسی نخواهید داشت. روویدن و حذف دکمه ایموجی در کیبود...

حذف دکمه ایموجی از کیبورد آیفون و آیپد

حذف دکمه ایموجی از کیبورد آیفون و آیپد

آیا دکمه ایموجی (Emoji) روی کیبورد آیفون و آیپد خود را دوست ندارید و می خواهید آن را روویده و حذف کنی؟ شما می توانید دکمه ایموجی را در کیبورد آیفون یا آیپد خود غیرفعال کنید. در این وضعیت دیگر در کیبورد خود بدان دسترسی نخواهید داشت. روویدن و حذف دکمه ایموجی در کیبود آیفون یا آیپد، می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد. شاید یک از دلایل آن، برخورد اتفاقی انگشت شما با آن باشد و این برای شما آزارنده باشد. و شاید هم شما هیچگاه از این دکمه استفاده نمی کنید و دوست هم ندارید که دکمه آن را در کیبورد آیفون یا آیپد خود داشته باشید.

در این آموزش می خواهیم روش حذف دکمه ایموجی از کیبورد آیفون و آیپد و همچین بازگرداندن دوباره آن را به شما نشان دهیم. پس با ما همراه باشید.

چگونه دکمه ایموجی را در کیبورد آیفون یا آیپد، بروویم و حذف کنیم؟

فراموش نکنید که با غیرفعال کردن دکمه Emoji، دیگر نمی توانید اشکال ایموجی را در آیفون یا آیپد خود تایپ کنید و برای استفاده دوباره می باید آن را فعال کنید. برای روویدن (حذف کردن)دکمه ایموجی، می باید آن را در iOS خود غیرفعال کنید. برای انجام این کار گام های زیر را دنبال نمائید:

در آیفون یا آیپد خود به بخش Settings یا تنظیمات بروید. سپس General را تپیده و از آنجا به بخش Keyboards بروید. در بخش Keyboards، گزینه Keyboard را بتپید.

نوشته حذف دکمه ایموجی از کیبورد آیفون و آیپد . .

منبع

شاید دیگر مطالب روژان راهم دوست داشته باشید

حذف دکمه ایموجی از کیبورد آیفون و آیپد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید