حیثیت مسلمانان، در گرو حمایت از فلسطین است


حیثیت مسلمانان، در گرو حمایت از فلسطین است

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه حیثیت مسلمانان، در گرو حمایت از فلسطین است، تصریح کرد: در هیچ نقطه‌ای از جهان، همانند ایران به مسئله فلسطین توجه نمی‌شود.

حیثیت مسلمانان، در گرو حمایت از فلسطین است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، ظهر امروز، ۱۲ اردیبهشت ماه، در همایش بزرگداشت روز معلم و بررسی صهیونیسم و فلسطین از دیدگاه شهید مطهری که در محل سالن اجتماعات شمس ارومیه برگزار شد، با تاکید بر اینکه حیثیت و آبروی جهان اسلام و مسلمانان، در گرو حمایت از فلسطین است، اظهار کرد: در هیچ نقطه‌ای از جهان، همانند ایران به مسئله فلسطین توجه نمی‌شود.
وی ادامه داد: این پشتیبانی و حمایت از مستضعفان جهان بویژه مردم مظلوم فلسطین اشغالی را مدیون اقدامات امام راحل و مقام معظم رهبری هستیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی با بیان اینکه مسئله دفاع از ملت مظلوم فلسطین، وظیفه شرعی و دینی هر مسلمانی است، افرود: بر هر مسلمانی واجب است از تمامی مظلومان در سراسر جهان با هر دین و مذهبی حمایت کند.
وی با اشاره به فرارسیدن روز معلم خاطرنشان کرد: شهید مطهری(ره)، شخصیت بسیار بزرگی بودند که اگر ما بتوانیم زندگی این بزرگوار را مطالعه کنیم، خواهیم دید که بهترین الگو و سرمشق در زندگی می‌تواند قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه وظیفه‌مدار بودن یکی از شخصیت‌ها و ویژگی‌های مهم شهید مطهری(ره) بود، تصریح کرد: ایشان با این ویژگی، براساس وظیفه، کتابی نوشته و سخنرانی کردند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !