دشمنان، وحدت نظام را هدف قرار داده‌اند


دشمنان، وحدت نظام را هدف قرار داده‌اند

تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: باید با اخوت و برادری هرچه بیشتر بین نیروهای سپاه و ناجا موجب همدلی و هم افزایی هرچه بیشتر شویم زیرا دشمنان با شناخت کامل وحدت نظام را هدف قرار داده‌اند.

سردار حسین رحیمی روز پنجشنبه در همایش اخوت سپاه حضرت محمد رسول الله و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ افزود: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام قدرت و برنامه ریزی و هدف مشخص وحدت و یکپارچگی بین مردم و مسئولان ما را هدف قرار داده‌اند.
وی اظهار داشت: دشمنان به دنبال این هستند تا مسئولان کشور ما به صورت جزیره‌ای عمل کنند و هر شخصی به فکر خودش باشد تا از این روش به کل نظام آسیب برسانند.
وی تصریح کرد: از دیگر اهداف دشمنان بر هم زدن نظام اقتصادی ما است تا بتوانند با آن به اصل نظام خدشه وارد کرده و موجب نگرانی مردم شود.
وی گفت: ما به عنوان میراث دار خون شهدا که برای حفظ اسلام و انقلاب و بر پایی جامعه اسلامی خون دادند باید با آگاهی در مسیر آنان حرکت کنیم.
فرماندهی انتظامی تهران بزرگ افزود است: پست و مقام، تنها به واسطه مردانگی و شهادت شهدا به دست ما رسیده است و روزی باید پاسخگوی آن باشیم.
وی تصریح کرد: بسیاری چشم دیدن امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارند و از وحدت و همدلی بین نیروهای مسلح ما غمگین و ناراحت هستند.
سردار رحیمی با بیان اینکه دشمنان بدانند نیروهای مسلح با هم برادر و با یک هدف مشترک و تحت امر به یک فرمانده واحد هستند، افزود: باید با وحدت، هم‌افزایی و همپوشانی در کنار هم و قدرتمندانه به پیش برویم.
اجتمام * 1933 * 3063

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)