رونمایی رسمی از لباس جدید آبی پوشان پایتخت + عکس


باشگاه چلسی رسماً اعلام کرد که امروز از لباس جدید خود برای فصل 2019-2020 رونمایی خواهد کرد. لباسی که از سوی کمپانی نایک طراحی شده و تم اصلی آن استمفوردبریج، خانه چلسی است. نوشته رونمایی رسمی از لباس جدید آبی پوشان پایتخت + عکس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

رونمایی رسمی از لباس جدید آبی پوشان پایتخت + عکس

از لباس جدید چلسی رونمایی شد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۴۶
رونمایی رسمی از لباس جدید آبی پوشان پایتخت + عکس

باشگاه چلسی رسماً اعلام کرد که امروز از لباس جدید خود برای فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ رونمایی خواهد کرد. لباسی که از سوی کمپانی نایک طراحی شده و تم اصلی آن استمفوردبریج، خانه چلسی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه چلسی بعد از خبرهایی که در روزهای اخیر درباره لباس جدید باشگاه برای فصل آینده منتشر شده بود و حتی چند عکس از این لباس جدید به رسانه‌های درز کرده بود، امروز رسماً اعلام کرد که لباس جدید باشگاه برای فصل فوتبالی ۲۰۱۹-۲۰۲۰ امروز پنج‌شنبه طی مراسمی رسمی رونمایی خواهد شد. این لباس توسط کمپانی نایک طراحی و تولید شده و تم اصلی در طراحی آن، ورزشگاه استمفوردبریج، ورزشگاه خانگی چلسی است.

باشگاه چلسی در معرفی لباس جدید باشگاه می‌گوید استمفوردبریج، ورزشگاه تاریخی باشگاه از سال ۱۹۰۵ تا امروز خانه ما است. ورزشگاهی که با تاریخ چلسی در هم تنیده شده و حالا در لباس جدید باشگاه هم نمود بصری خواهد داشت.

چلسی‌ می‌گوید طرح این لباس جدید از یکی از لباسهای کلاسیک و تاریخی باشگاه الگو گرفته شده و بر روی آن از المان‌هایی که ورزشگاه استمفوردبریج را تداعی می‌کند استفاده شده است.

لباس جدید باشگاه با طراحی یقه‌هفت تولید خواهد شد و با شورت ورزشی آبی و جوراب سفید به بازار عرضه خواهد شد.

رونمایی رسمی از لباس جدید آبی پوشان پایتخت + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...