عکسی که ترکیب امشب آرسنال را لو داد(عکس)


عکسی که ترکیب امشب آرسنال را لو داد(عکس)

بعد از آنکه یک عکاس در آخرین تمرین آرسنال عکسی از اونای امری ثبت کرد، گفته می‌شود برنامه تاکتیکی او برای بازی امشب آرسنال و والنسیا در نیمه‌نهایی لیگ اروپا لو رفته است.

به گزارش "ورزش سه"، دیروز چهارشنبه آخرین تمرین آرسنال پیش از بازی امشب دو تیم در ورزشگاه امیریتس، در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا در حالی برگزار شد که اونای امری بازیکنانش را تحت فشار گذاشته بود تا با آمادگی کامل به مصاف تیم اسپانیایی بروند. اما یک عکس که توسط یکی از عکاسان حاضر در این تمرین از اونای امری گرفته شد خبرساز شده چرا که رسانه‌ها با دقت در کاغذی که در دستان اونای امری دیده می‌شود مدعی شدند برنامه تاکتیکی او برای بازی امشب با انتشار این عکس لو رفته است.

عکسی که ترکیب امشب آرسنال را لو داد(عکس)

در عکس مورد اشاره از کاغذی که در دست اونای امری دیده می‌شود مشخص است که او قصد دارد احتمالاً تیمش را با آرایش 3-4-2-1 به میدان بفرستد، آرایشی که در آن مسوت اوزیل پشت سر پیر امریک اوبامیانگ و الکساندر لاکازت بازی کرده و این سه نفر خط تهاجمی آرسنال را می‌سازند.

آرسنال بعد از سه شکست پیاپی در لیگ برتر به مصاف والنسیا می‌رود، شکست‌هایی که شانس توپچی‌ها برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ فصل آینده را کاهش داده است. در نتیجه توپچی‌ها مصمم هستند با قهرمانی در لیگ اروپا از این طریق سهمیه شرکت در لیگ قهرمانان سال آینده را بدست آورند.

عکسی که ترکیب امشب آرسنال را لو داد(عکس)

آرسنال امشب بدون هافبک برجسته خود آرون رمزی به مصاف والنسیا می‌رود چرا که او در بازی مقابل ناپولی مصدوم شده و تا پایان فصل دیگر نمی‌تواند برای آرسنال بازی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان