معلمان در تاریخ اقدامات بزرگی را پایه گذاری کرده اند


معلمان در تاریخ اقدامات بزرگی را پایه گذاری کرده اند

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، اقبال عباسی در پیامی به فرهنگیان، فرا رسیدن هفته معلم را تبریک گفت و تصریح کرد: شهید مطهری مردی راسخ و استوار در عرصه ی علم و ادب بود،...

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، اقبال عباسی در پیامی به فرهنگیان، فرا رسیدن هفته معلم را تبریک گفت و تصریح کرد: شهید مطهری مردی راسخ و استوار در عرصه ی علم و ادب بود، اندیشه اش انقلابی، تفکرش مردمی و کلامش بر پایه آگاهی بود.
در این پیام ذکر شده است: شهید مطهری را می توان آن معلمی نامید که همواره خود را از درس رها نکرد و علم و تهذیب را سرلوحه رفتار اجتماعی خود قرار داد.
عباسی تصریح کرد: شهادت دکتر مرتضی مطهری که به روز معلم نامگذاری شده است، فرصتی مغتنم و ارزشمند برای پاسداشت و حفظ ارزش مقام معلم است.براستی معلمی شغل انبیاست و در راستای دانش و آگاهی و فرهنگ انسان را بخوبی پرورش می دهد و کرامتی بس بزرگ به مقام بشریت می بخشد.
به گفته وی، جامعه معلمان همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی همراه و همپای مردم بوده اند و تلاش کرده اند با آموزش های انسان ساز، مسیر توسعه و رشد کشور را هموار سازند.
وی افزود: آموزگاران استان چهارمحال و بختیاری توانسته اند در طول سالیان گذشته اقدامات بزرگی را پایه گذاری کنند و انسان هایی پرسش گر و ارتقاء طلب را تربیت نمایند.
در پایان پیام آمده است: اینجانب روز معلم را به تمامی تلاشگران عرصه تعلیم، آموزش و پرورش استان تبریک عرض می نمایم و امیدوارم در سایه تعالیم معلمان، شاهد جامعه ای فرهیخته و دانش محور باشیم.
به گزارش ایرنا، دوازدهم اردی بهشت ماه همزمان با سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری به عنوان روز معلم نامگذاری شده است.
چهارمحال و بختیاری بیش از 14هزار معلم و 200هزار دانش آموز دارد.
2097
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کامرون به نتانیاهو: سپاه را به عنوان نهاد تروریستی شناسایی نمی‌کنیم