فضای مجازی امروز میدان جنگ نرم است


فضای مجازی امروز میدان جنگ نرم است

گروه فرهنگی - رئیس مجمع و شورای مرکزی بسیج رسانه استان ایلام با اشاره به اینکه باید با برگزاری دورهمی‌های فضای مجازی و ارتقاء سواد رسانه‌ای بیش از این شاهد رهاشدگی این فضا نباشیم، گفت: فضای مجازی امروز میدان جنگ نرم است.

فضای مجازی امروز میدان جنگ نرم استبه گزارش ایکنا از ایلام، سامی شهبازی، رئیس مجمع و شورای مرکزی بسیج رسانه استان ایلام امروز در دومین دورهمی فعالان فضای مجازی که به همت سازمان بسیج رسانه و سازمان سراج سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام برگزارشد، اظهار کرد: فضای مجازی امروز میدان جنگ نرم است و ورود جوانان آتش به اختیار در فضای مجازی در مقابله با نفوذ و تشکیک‌های دشمن، الان یک مقاومت جدی را رقم زده است .
وی با انتقاد از رویه دولت و وزارت ارتباطات در رها شدگی فضای مجازی گفت: راهبردی که امام جامعه جلوی پای جوانان انقلابی گذاشت باعث شد که تمام کسانی که دل در گروه انقلاب و نظام اسلامی دارند وارد این عرصه شوند و الان شاهدحضور جدی بچه‌های انقلاب هستیم .
رئیس مجمع و شورای مرکزی بسیج رسانه استان ایلام تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه بر اساس دغدغه‌مندی‌های بجایی که دارد و نیاز امروز است، در کنار سازمان سراج اقدام به برگزاری دورهمی‌های فضای مجازی می کند تا فعالان این عرصه خطیر و مهم؛ بتوانند در راستای بالا بردن سواد رسانه و جلوگیری از شبهه‌های دشمن به این عرصه ورود کنند .
شهبازی تاکید کرد: این دورهمی ها تا پایان سال ادامه دارد و به شرکت کنندگان گواهی نامه معتبر اهداء خواهد شد
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق