شهید مطهری الگوی علمی و عملی معلمان است


شهید مطهری الگوی علمی و عملی معلمان است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید« علی حسینی پور» روز چهارشنبه در نشست با رابطان، هادیان و مربیان عقیدتی سیاسی بسیج خمین افزود: تعلیم و تعلم از مسائل مهم و پراهمیتی...

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید« علی حسینی پور» روز چهارشنبه در نشست با رابطان، هادیان و مربیان عقیدتی سیاسی بسیج خمین افزود: تعلیم و تعلم از مسائل مهم و پراهمیتی است که در آموزه های دینی مورد توجه قرار گرفته است.
وی با اشاره به اهداف آموزشی و ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه ادامه داد: معلمان و مربیان، مبلغان فرهنگی اسلام هستند و باید نوجوانان وجوانان را برای مبارزه با هجمه های فرهنگی تربیت کنند.
امام جمعه خمین با اشاره به اینکه شهید مطهری شاگرد ممتاز مکتب حضرت امام خمینی (ره) است، اظهار داشت: آن شهید بزرگوار یکی از پایه های سترگ انقلاب و مجاهدان فی سبیل الله بود که با افکار و اندیشه های خود انقلاب اسلامی را از انحراف ها و بدعت ها در امان نگهداشت.
حجت الاسلام حسینی پور با بیان اهمیت کار هادیان عقیدتی و سیاسی بسیج گفت: سیاست معنوی در تار و پود ایمان است و انسان با سیاست الهی می تواند بصیرت را کسب کند.
امام جمعه خمین، سپاه را از بطن انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: نظام اسلامی با وحدت دولت، ملت، نیروهای ارتش و سپاه نقشه های شوم دشمنان را بی اثر می کنند.
روز 12 اردیبهشت به مناسبت سالروز شهادت آیت الله شهید مرتضی مطهری به عنوان روز عقیدتی سیاسی در سپاه نامگذاری شده است.
خمین در جنوب استان مرکزی با 105 هزار نفر جمعیت است .
9930/3075
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته