جدیدترین شرایط فروش فوری محصولات ایران‌خودرو با قیمت حاشیه بازار (11 اردیبهشت 98)


فروش فوری محصولات ایران‌خودرو و سایپا این روزها به یکی از داغ‌ترین اخباری تبدیل شده است که مردم را به دنبال خود کشیده و برای کسب سود از فاصله ایجاد شده بین قیمت شرکت‌ها و قیمت بازار، پای سایت ثبت سفارش این شرکت‌ها بکشاند. در همین راستا و برای چندمین بار در سال جاری، ایران‌خودرو فروش فوری جدیدی را ارائه کرده که جزئیات آن را در ادامه...

جدیدترین شرایط فروش فوری محصولات ایران‌خودرو با قیمت حاشیه بازار (11 اردیبهشت 98)

فروش فوری محصولات ایران‌خودرو و سایپا این روزها به یکی از داغ‌ترین اخباری تبدیل شده است که مردم را به دنبال خود کشیده و برای کسب سود از فاصله ایجاد شده بین قیمت شرکت‌ها و قیمت بازار، پای سایت ثبت سفارش این شرکت‌ها بکشاند. در همین راستا و برای چندمین بار در سال جاری، ایران‌خودرو فروش فوری جدیدی را ارائه کرده که جزئیات آن را در ادامه می‌خوانید.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو که در یکماه اخیر فعال‌ترین شرکت خودروساز در زمینه عرضه شرایط فروش محصولات لقب گرفته است، در جدیدترین اطلاعیه خود از شرایط فروش فوری دو محصول پرطرفدار پژو ۴۰۵ ال ایکس بنزینی و پژو ۴۰۵ بنزینی خبر داد که با قیمت حاشیه بازار به مشتریان عرضه می‌شود.

جدیدترین شرایط فروش فوری محصولات ایران‌خودرو با قیمت حاشیه بازار (11 اردیبهشت 98)خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش ایران‌خودرو

اولین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، پژو ۴۰۵ اس ال ایکس ۱۶ سوپاپ بنزینی یورو ۴ بهینه است که با قیمت ۶۷ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان و در رنگ‌های مشکی، سفید، نقره‌ای و خاکستری متالیک برای مشتریان قابل سفارش خواهد بود. دومین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، پژو ۴۰۵ بنزینی یورو ۴ بهینه است که در رنگ‌های مشکی، نقره ای و خاکستری متالیک و با قیمت ۶۳ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان در معرض سفارش مشتریان قرار گرفته است. گفتنی است که موعد تحویل خودروهای ثبت نامی در این فروش فوری به صورت ۳۰ روز کاری بوده و ظرفیت تعیین شده برای آن نیز طبق دستور وزارت صنعت مبنی بر اختصاص ۲۰ درصد از تولید روزانه خودروسازان به این امر خواهد بود.

جدیدترین شرایط فروش فوری محصولات ایران‌خودرو با قیمت حاشیه بازار (11 اردیبهشت 98)شرایط اعلامی برای فروش فوری محصولات ایران‌خودرو

مدل تحویلی تمام خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش متعلق به سال ۹۸ خواهد بود. هر کد ملی قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود و بدیهی است امکان ثبت نام برای مشتریانی که در طرح‌های روز قبل شرکت داشتند، وجود نخواهد داشت. همانند طرح‌های قبلی، ظرفیت تعیین شده برای این فروش فوری محدود بوده و طبیعتا به محض اتمام ظرفیت، سایت ثبت نام بسته خواهد شد. مشتریان متقاضی خرید در این طرح فروش می توانند بسته به نیاز از شرایط ویژه خرید کارت طلایی تک ستاره این شرکت نیز بهره مند شوند. مشتریانی که در ماههای اخیر اقدام به خرید محصولات این شرکت کرده اند، امکان ثبت سفارش نخواهند داشت. تمامی سفارشات از طریق سایت فروش رسمی این شرکت قابل ثبت خواهد بود.

گفتنی است که ایران‌خودرو در روزهای اخیر بسیاری از محصولات خود از قبیل سمند، آریسان، پژو پارس، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶ و سایر محصولات را به صورت فروش فوری به مشتریان عرضه نموده که با استقبال خوبی روبرو شده است.

جدیدترین شرایط فروش فوری محصولات ایران‌خودرو با قیمت حاشیه بازار (۱۱ اردیبهشت ۹۸)

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

جدیدترین شرایط فروش فوری محصولات ایران‌خودرو با قیمت حاشیه بازار (11 اردیبهشت 98)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینم از طرز تهیه آش گوشت + فیلم