تمامی دستگاه ها و مسوولان در گسترش امنیت و استقرار نظم گام بردارند


تمامی دستگاه ها و مسوولان در گسترش امنیت و استقرار نظم گام بردارند

تهران-ایرنا- جامعه روحانیت مبارز کشور در بیانیه ای ضمن تسلیت شهادت روحانی همدانی بیان کرد: تمامی دستگاه ها و مسئولین با همه توان در گسترش امنیت و استقرار نظم و جلوگیری از هرج ومرج گام بردارند و اجازه ندهند، اخلالگران و بداندیشان ذهن مردم و به خصوص جوانان را با شایعه پراکنی مسموم کنند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در بیانیه جامعه روحانیت مبارز کشور آمده است: عروج ملکوتی روحانی شهید حجه الاسلام مصطفی صادقی را به خانواده آن شهید، روحانیت انقلابی ومبارز و بخصوص جامعه روحانیت همدان تبریک و تسلیت عرض می کنیم.
جامعه روحانیت مبارز کشور در این بیانیه خاطر نشان کرد: اسلام عزیز با جان نثاری این فرزانگان ،راه پرفروغ وعزت بخش وحیات آفرین خود را تداوم بخشیده است و بی شک این افتخار آفرینی امتداد خواهد داشت.
در ادامه این بیانیه ضمن تاکید بر ضرورت استقامت بر مسیر و رسالت والای روحانیت و آمادگی روحانیت انقلابی برجان فشانی وایثار وتلاش بی وقفه و مبارزه بی امان در راه تحقق اهداف نظام اسلامی وسعادتمندی ملت مسلمان و شریف ایران آمده است: جامعه روحانیت مبارز از همه دستگاه ها و مسئولین و کارکنان بخش های مختلف انتظار دارد تا با همه توان در گسترش امنیت و ثبات و استقرار نظم و جلوگیری از هرج ومرج فروگذار نباشند و اجازه ندهند بدخواهان و کجروان وقفه ای در این مسیر ایجاد کرده و اخلالگران و بداندیشان ذهن مردم و به خصوص جوانان را با شایعه پراکنی مسموم کنند.
در پایان این بیانیه بیان شده است: از خداوند متعال علو درجات آن شهید والامقام وصبر واجر برای خانواده وهمه بازماندگان وهمرزمان شهید او وعزت بیشتر اسلام ومسلمین را خواستاریم.
به گزارش ایرنا،حجت الاسلام «مصطفی قاسمی» 46 ساله ظهر شنبه مقابل مدرسه حوزه علمیه آیت الله ملاعلی معصومی همدانی واقع در خیابان شهدا به ضرب 2 گلوله به قتل رسید.
سیام**3050**9121

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی پاسخ می‌دهیم