جدیدترین شرایط پیش فروش محصولات سایپا ویژه اردیبهشت 98


با افزایش تولید خودروسازان و همچنین بهم ریختگی بازار خودروهای داخلی، وزارت صنعت اقدام به اعطای مجوز فروش و پیش فروش محصولات مختلف خودروسازان را صادر کرده و سایپا و ایران‌خودرو نیز از این فرصت بهره برده و شرایط مختلفی را به مشتریان عرضه می‌کنند که پس از طرح‌های مختلف ایران‌خودرو، این بار نوبت به سایپا رسیده تا با طرح فروش و پیش فروش خود نیاز...

جدیدترین شرایط پیش فروش محصولات سایپا ویژه اردیبهشت 98

با افزایش تولید خودروسازان و همچنین بهم ریختگی بازار خودروهای داخلی، وزارت صنعت اقدام به اعطای مجوز فروش و پیش فروش محصولات مختلف خودروسازان را صادر کرده و سایپا و ایران‌خودرو نیز از این فرصت بهره برده و شرایط مختلفی را به مشتریان عرضه می‌کنند که پس از طرح‌های مختلف ایران‌خودرو، این بار نوبت به سایپا رسیده تا با طرح فروش و پیش فروش خود نیاز مشتریان را تامین نماید.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید محصولات این شرکت می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی فروش این شرکت اقدام به ثبت سفارش فروش و پیش فروش خود نمایند و با جزئیات اعلام شده در سایت رسمی این شرکت سفارش خود را ثبت نمایند.

جدیدترین شرایط پیش فروش محصولات سایپا ویژه اردیبهشت 98از جمله ویژگی‌های قابل ذکر در این شرایط پیش فروش، مشخص نبودن قیمت قطعی محصولات بوده و با سود مشارکت بسیار اندک اقدام به سفارش گیری می‌شود که طبیعتا جذابیت خرید را برای مشتریان پایین می‌آورد. البته فاصله قیمت بین قیمت حاشیه بازار و قیمت بازار نشان می‌دهد که حتی در بالاترین قیمت اعلامی خودروسازان از جمله سایپا نیز سود مابه التفاوت بازار و کارخانه وجود خواهد داشت و بازهم شاهد هجمه خریداران برای پیش فروش‌های زمستان سال جاری این شرکت خواهیم بود.

شرایط پیش فروش محصولات سایپا

اولین طرح فروش این شرکت که با موعد تحویل زمستان سال جاری انجام می شود، در حال حاضر نیز قابل سفارش بوده و مشکلی در روند سفارش گیری این محصولات وجود دارد. در ادامه خودروهای موجود در این طرح را طبق آخرین بروزرسانی موجود مشاهده می‌کنید:

کوییک دنده‌ای با قیمت غیر قطعی و با پیش پرداخت ۲۹ میلیون تومان قابل سفارش خواهد بود. موعد تحویل این خودرو هفته چهارم بهمن و اسفند سال جاری تعیین شده است. تیبا صندوقدار با قیمت غیر قطعی و با پیش پرداخت ۲۱ میلیون تومان قابل سفارش خواهد بود. موعد تحویل این خودرو هفته چهارم بهمن و اسفند سال جاری تعیین شده است. ساینا با قیمت غیر قطعی و با پیش پرداخت ۲۶ میلیون تومان قابل سفارش خواهد بود. موعد تحویل این خودرو هفته چهارم بهمن و اسفند سال جاری تعیین شده است. سایپا ۱۳۱ با قیمت غیر قطعی و با پیش پرداخت ۱۸ میلیون تومان قابل سفارش خواهد بود. موعد تحویل این خودرو هفته چهارم بهمن و اسفند سال جاری تعیین شده است. سایپا ۱۵۱ با قیمت غیر قطعی و با پیش پرداخت ۱۸ میلیون تومان قابل سفارش خواهد بود. موعد تحویل این خودرو هفته چهارم بهمن و اسفند سال جاری تعیین شده است. وانت نیسان تک سوز با قیمت غیر قطعی و با پیش پرداخت ۲۵ میلیون تومان قابل سفارش خواهد بود. موعد تحویل این خودرو هفته چهارم مهرماه سال جاری تعیین شده است. وانت نیسان دوگانه سوز با قیمت غیر قطعی و با پیش پرداخت ۲۸ میلیون تومان قابل سفارش خواهد بود. موعد تحویل این خودرو هفته چهارم شهریورماه سال جاری تعیین شده است.
سود مشارکت تعیین شده برای تمامی خودروها ۱۸ درصد و سود انصراف نیز معادل ۱۲ درصد خواهد بود. البته موعد تحویل اعلامی در سایت رسمی سایپا با عنوان موعد صدور دعوتنامه ذکر شده و با توجه به رویه استاندارد تحویل خودرو، ما نیز این موعد را موعد تحویل خودرو در نظر گرفتیم.

جدیدترین شرایط پیش فروش محصولات سایپا ویژه اردیبهشت 98شرایط فروش فوری محصولات سایپا

دیگر شرایط فروش محصولات این شرکت نیز با قیمت حاشیه بازار بوده و از ساعت ۱۰ صبح ۱۱ اردیبهشت ماه در دسترس عموم قرار می‌گیرد. گفتنی است که این بخش از فروش سایپا با ظرفیت محدود بوده و بر حسب مجوز وزارت صنعت طبق ۲۰ درصد از ظرفیت تولید روزانه این شرکت بوده و به همین دلیل احتمالا به سرعت به اتمام خواهد رسید.

اولین خودروی این طرح، تیبا صندوقدار است که با قیمت ۴۲ میلیون و ۴۳ هزار تومان قابل سفارش خواهد بود. دومین خودروی این طرح، سایپا ۱۳۲ است که با قیمت ۳۷ میلیون و ۳۸۱ هزار تومان قابل سفارش خواهد بود. سومین خودروی این طرح، سایپا ۱۵۱SE موتورM13 یورو۴ است که با قیمت ۴۰ میلیون و ۲۱۳ هزار تومان قابل سفارش است. چهارمین خودروی این طرح، سایپا ۱۱۱ SE موتور M13 یورو۴ است که با قیمت ۳۹ میلیون و ۶۸۱ هزار تومان به فروش می رسد. پنجمین خودروی این طرح، ساینا EX موتور M15 گیربکس معمولی رینگ فولادی است که با قیمت ۵۲ میلیون و ۲۴۳ هزار تومان قابل سفارش است. ششمین خودروی این طرح، کوییک یورو۴ با گیربکس معمولی است که با قیمت ۵۹ میلیون تومان در معرض سفارش مشتریان است.

جدیدترین شرایط پیش فروش محصولات سایپا ویژه اردیبهشت 98شرایط اختصاصی طرح فروش فوری سایپا

تحویل خودروهای فروخته شده در این طرح با موعد ۳۰ روز کاری انجام می‌شود. محدودیت کد ملی برای مشتریان در این طرح فروش اعمال می‌شود. افراد بالای ۱۸ سال در این شرایط فروش امکان ثبت سفارش خواهند داشت. امکان خرید انصرافی در این طرح وجود ندارد. کد پستی ثبت نام کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری از یک استان میبایست باشد. کلیه مشتریان متقاضی خرید خودروهای مذکور می‌توانند از خدمات مربوط به بسته خدمت سایپا بهره مند شوند.

جدیدترین شرایط پیش فروش محصولات سایپا ویژه اردیبهشت ۹۸

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

جدیدترین شرایط پیش فروش محصولات سایپا ویژه اردیبهشت 98

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در