دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در مساجد سراسر کشور تشریح شود


دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در مساجد سراسر کشور تشریح شود

آیت‌الله مجد گفت: دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و علمی باید به صورت عینی در مساجد به نمایش درآیند و از ظریق رسانه‌های جمعی به صورت مستمر به اطلاع مردم برسند.

آیت‌الله «سیدمحمود مجد» در گفت‌و‌گو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه انگیزه بیشتر انقلاب ها در دنیا تغییر حاکم یا به دست آوردن شیوه خاصی در نحوه زمامداری و گاهی نیز رسیدن به ثروت، مقام و تمایلات نفسانی است، گفت: انقلاب اسلامی دارای چندین مرحله و گام است که هر یک از آنها دارای انگیزه و جهت الهی بود.

امام جماعت مسجد باقرالعلوم(ع) افزود: گام اول در مسیر انقلاب اسلامی، سرنگونی طاغوت و از بین بردن موانع پیشرفت و ترقی کشور در ابعاد فرهنگی، علمی، سیاسی و اجتماعی و همچنین ارتقای سطح اخلاقی و معنوی جامعه بود.

تولیت حوزه علمیه باقرالعلوم(ع) با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در چهل سالگی که از انقلاب می گذرد، باوجود همه مشکلاتی که دشمنان اسلام و در راس آنان، آمریکای جنایتکار ایجاد کردند، دستاوردها و پیشرفت های شایان توجهی داشته است، خاطرنشان کرد: دشمن فکر می کرد با طراحی کودتای نوژه، ایجاد جریان های ضد انقلابی و ضد ملی مانند خلق عرب و کرد، و ماجرای طبس و به شهادت رساندن برخی از پیشگامان و نظریه پردازان انقلاب مانند شهیدان دکتر بهشتی، مطهری، رجائی و باهنر، و تحمیل جنگ هشت ساله، می تواند مانع از پیشرفت های ما شود.

آیت‌الله مجد گفت: نظام جمهوری اسلامی باوجود همه مانع تراشی های دشمنان، اکنون در سطح جهان و منطقه خاورمیانه صاحب پیشرفت های گسترده و خوبی در بعضی از رشته های علمی شده است. ضمنا توانسته آمریکا را در برخی از کشورها مانند عراق و سوریه به زانو درآورد. البته میزان این موفقیت ها و پیشرفت ها بیشتر از آن است که بتوان در قالب یک مصاحبه بیان کرد.

این نماینده و لی فقیه و مراجع تقلید با بیان اینکه یکی از اشکالات جریان حزب الله و انقلابی، ضعف در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، ادامه داد: دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در حوزه های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و علمی باید به صورت عینی در مساجد به نمایش درآیند تا همگان با این همه خدماتی که نظام داشته بیش از پیش آشنا شوند.

دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در مساجد سراسر کشور تشریح شود

مجد خاطرنشان کرد: خنثی کردن تبلیغات دشمنان علیه اسلام و مسلمانان به صورت عملی با اجرای عدالت اجتماعی و رافت اسلامی و در سایه کسب پیشرفت های علمی و ارائه الگویی از مدینه فاضله به جهانیان، یکی از ضروری ترین وظایف دستگاه های اطلاع رسانی، تبلیغاتی و رسانه ای کشور است که در این زمینه، مساجد و هیات های مذهبی، مطئنا بی هیچ چشمداشتی انجام وظیفه خواهند کرد.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن