تاتنهام 0-1 آژاکس؛ پسران تن هاگ به فینال مادرید نزدیکتر شدند


تاتنهام 0-1 آژاکس؛ پسران تن هاگ به فینال مادرید نزدیکتر شدند

تاتنهام میزبان آژاکس بود.

طرفداری- تیم های تاتنهام و آژاکس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر یکدیگر قرار گرفتند.

اطلاعات بازی

تورنومنت: لیگ قهرمانان اروپا 2018-2019
روز و تاریخ بازی: سه شنبه | 10 اردیبهشت 1398
مکان: ورزشگاه تاتنهام هاتسپر
داور: آنتونیو لاهوز

گلزنان و دقایق: فن ده بیک (15) برای آژاکس

تاتنهام 0-1 آژاکس؛ پسران تن هاگ به فینال مادرید نزدیکتر شدند

ترکیب دو تیم

تاتنهام 0-1 آژاکس؛ پسران تن هاگ به فینال مادرید نزدیکتر شدند

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به صفحه اختصاصی این بازی در بخش نتایج زنده طرفداری مراجعه کنید.

شرح بازی

هر دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند. آنها خیلی خوب می دانستند که هر گل در چنین بازی حساسی چقدر ارزشمند است و به همین خاطر نباید بی گدار به آب زد. فن ده بیک گل اول بازی را به ثمر رساند. در دقیقه 23، پاسکاری سریع بازیکنان آژاکس، فن ده بیک را در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف قرار داد ولی ضربه او را لوریس برگشت داد. آژاکس بهتر از میزبان بازی می کرد و شاگردان پوچتینو نمی توانستند خطری روی دروازه اونانا ایجاد کنند. در دقیقه 25، ارسال از سمت راست انجام شد و ضربه سر یورنته از کنار دروازه آژاکس به بیرون رفت. در یک صحنه، فرتونگن و آلدرویرلد که می خواستند توپ را با سر به سمت دروازه حریف بزنند، با همدیگر برخورد کردند. فرتونگن در این اتفاق به شدت مصدوم شد و مجبور شد از زمین خارج شود. سیسوکو به جای او وارد میدان شد. تاتنهام کم کم پیش کشید. در دقیقه 38، لوکاس مورا در باکس پنالتی حریف سرنگون شد ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در دقیقه 42 و روی یک ضدحمله سریع، نرس با سرعت به سمت دروازه لوریس یورش برد. او در محوطه جریمه تاتنهام زمین خورد و داور باز هم این صحنه را پنالتی تشخیص نداد. در دقیقه 48، ارسال از سمت راست انجام شد و ضربه سر آلدرویرلد با اختلافی اندک از بالای دروازه آژاکس به بیرون رفت. در دقیقه 49، سیسوکو در موقعیت شوتزنی قرار گرفت اما ضربه بیرون پای او در چارچوب نبود. نیمه اول با برتری 1-0 آژاکس به پایان رسید.

تاتنهام 0-1 آژاکس؛ پسران تن هاگ به فینال مادرید نزدیکتر شدند

تاتنهام در نیمه دوم بهتر بازی را آغاز کرد. مشخص بود که آنها آمده اند تا گل تساوی را وارد دروازه حریف کنند و در خانه یک بازنده نباشند. مدافعین کناری تاتنهام، مثل وینگر عمل می کردند و یورنته، مورا و آلی سعی می کردند از روزنه های دفاعی آژاکس عبور کرده ضربه نهایی را وارد کنند. جدی ترین موقعیت را در همان دقایق آغازین نیمه دوم، دله آلی ایجاد کرد. او از داخل باکس پنالتی آژاکس اقدام به شوتزنی کرد اما توپ همان جایی رفت که اونانا ایستاده بود. بازی به اندازه نیمه اول، زیبا و پرهیجان نبود. شاگردان تن هاگ خیلی خوب بازی را کنترل می کردند و اجازه نمی دادند تاتنهام موقعیت گلزنی جدی روی دروازه شان ایجاد کند. در دقیقه 77، نرس در باکس پنالتی حریف و با پاس عالی زیاش در موقعیت گلزنی قرار گرفت ولی ضربه او به تیر عمودی دروازه لوریس برخورد کرد و گل نشد. تاتنهام رفته رفته فشار را روی آژاکس بیشتر می کرد. ولی تلاش آنها نتیجه ای نداشت و آژاکس با یک گل به پیروزی رسید.

شرح گل ها

فن ده بیک - 15 (آژاکس): زیاش توپ را در موقعیتی عالی به فن ده بیک رساند. این بازیکن از داخل باکس پنالتی حریف و در حالی که هیچ مدافعی پیش رو نداشت، توپ را به گوشه دروازه حریف زد تا گل اول بازی شکل گیرد. گل در شرایط مشکوک به آفساید به ثمر رسید. از سیستم کمک داور ویدیویی استفاده شد و گل تایید شد.

تاتنهام 0-1 آژاکس؛ پسران تن هاگ به فینال مادرید نزدیکتر شدند

خلاصه بازی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا