به زودی وان پلاس 7 پرو با باتری 4000 میلی‌آمپری معرفی خواهد شد


به زودی وان پلاس 7 پرو با باتری 4000 میلی‌آمپری معرفی خواهد شد

اینطور که پیداست، گوشی هوشمند وان پلاس 7 پرو – OnePlus 7 Pro در آینده نزدیک معرفی خواهد شد. اطلاعات منتشرشده نشان می‌دهند این دستگاه دارای باتری 4000 میلی‌آمپری خواهد بود. وان پلاس در حال آماده‌سازی برای راه‌اندازی پرچمدار نسل جدید خود در ماه آینده است؛ این شرکت چینی تاریخ 14 می را به منظور... نوشته به زودی وان پلاس 7 پرو با باتری 4000...

اینطور که پیداست، گوشی هوشمند وان پلاس 7 پرو – OnePlus 7 Pro در آینده نزدیک معرفی خواهد شد. اطلاعات منتشرشده نشان می‌دهند این دستگاه دارای باتری 4000 میلی‌آمپری خواهد بود.

وان پلاس در حال آماده‌سازی برای راه‌اندازی پرچمدار نسل جدید خود در ماه آینده است؛ این شرکت چینی تاریخ 14 می را به منظور معرفی گوشی های هوشمند جدید تعیین کرده است. گزارش‌های منتشرشده نشان می‌دهند که وان پلاس قصد دارد تا سه گوشی هوشمند جدید با نام‌های وان پلاس 7، 7 پرو و نسخه 5G آن را معرفی کند. در حال حاضر نتایج آزمایش عمق تصویر نمایشگر اولد گوشی وان پلاس 7 پرو توسط DisplayMate انجام شده و توانسته بالاترین رتبه را با امتیاز A+ به دست آورد.

گزارش‌های منتشرشده نشان می‌دهند گوشی وان پلاس 7 پرو دارای صفحه نمایش 6.7 اینچ سوپرآمولد بوده و در لبه‌های سمت چپ و راست دارای انحنا است، همچنین این نمایشگر از وضوح Quad-HD یا 1440×3120 پیکسل پشتیبانی می‌کند و از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز (بالا بودن Refresh Rate به معنای داشتن تصویر روان‌تر است) برخوردار است.

به زودی وان پلاس 7 پرو با باتری 4000 میلی‌آمپری معرفی خواهد شد

اخیرا یک تیزر ویدیویی کوتاه از گوشی هوشمند وان پلاس 7 پرو منتشر شد که یک تصویر دو بعدی را نشان می‌دهد و در آن دوربین سه‌گانه عقب که به صورت عمودی قرار گرفته‌اند، مشخص است؛ دوربین سه‌گانه عقب از یک سنسور 48 مگاپیکسل، یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.4 و یک لنز 16 مگاپیکسل اولترا واید با دیافراگم f/2.2 تشکیل شده است.

اینطور که پیداست، گوشی هوشمند جدید وان پلاس قدرت خود را از باتری 4000 میلی‌آمپری با قابلیت وارپ شارژ 30 وات دریافت می‌کند، همچنین این دستگاه در رنگ‌های خاکستری (Mirror Gray)، بادامی (Almond) و آبی (Nebula Blue) در دسترس قرار خواهد گرفت. بر اساس اطلاعات منتشرشده، یکی از مدل‌های وان پلاس 7 پرو با 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم با قیمت 749 دلار و یکی دیگر از مدل‌ها با 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم نیز با قیمت 819 دلار عرضه می‌شود، اما هنوز اطلاعاتی درباره یکی دیگر از مدل‌ها با 6 گیگابایت رم در دسترس نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید