میزان نوشت: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در مواضع اخیر خود، اصطلاح تازه‌ای را وارد ادبیات سیاسی دنیا کرده است؛ آن اصطلاح «تیم بی» است.

اعضای این تیم عبارتند از: جان بولتون مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ، بن‌سلمان ولیعهد رژیم سعودی، بن‌زائد ولیعهد ابوظبی و نتانیاهو ملقب به بی‌بی نخست‌وزیر صهیونیست‌ها.

ظریف روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت در شرایطی که برای شرکت در نشست صلح در سازمان ملل در نیویورک آمریکا حضور داشت، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی برای نخستین بار از اصطلاح «تیم ب» استفاده کرد و خطاب به رئیس رژیم آمریکا نوشت: آقای ترامپ، کارزار انتخاباتی تو علیه مداخلاتِ احمقانه‌یِ پرهزینه بود. دارودسته تبهکار و جنگ‌طلب و قصابِ‌ِ تیم بدنام B. (بولتون، بیبی نتانیاهو، بن‌سلمان و بن‌زاید)، برای چیزی بسیار فراتر از آنچه تو برای آن چانه می‌زنی، نقشه کشیده‌اند.

«تیم ب» و تلاش برای سوق دادن آمریکا به درگیری نظامی با ایران

خبرگزاری رویترز روز پنجشنبه ۵ اردیبهشت نیز، پس از مصاحبه با وزیر امور خارجه کشورمان در خبری نوشت: ظریف از گروه موسوم به «تیم ب» از جمله «جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به عنوان افرادی یاد کرده که تلاش می‌کنند آمریکا را به سمت درگیری نظامی با ایران سوق دهند.

طرح‌های شرارت‌بار «تیم ب»

ظریف روز یکشنبه ۸ اردیبهشت طی توئیتی با اشاره به مصاحبه‌هایش با شبکه‌های «فاکس نیوز» و «سی‌بی‌اس»نوشت: طرح‌های شرارت‌بار «تیم ب» برای جنگی همیشگی با ایران را تشریح می‌کنم و اینکه چرا دونالد ترامپ باید در جریان تفاوتی که میان اهداف او و آن‌ها (تیم ب) در غرب آسیا وجود دارد، قرار داشته باشد.

اما در ادامه به جنایت‌هایی که اعضای «تیم ب» در دوران زمامداری‌شان علیه ملت‌های مختلف انجام داده‌اند، می‌پردازیم:

نتانیاهو؛ کودک‌کشی چیره دست

بنیامین نتانیاهو ملقب به «بی بی» نخست‌وزیر رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی یکی سفاک‌ترین اعضای «تیم ب» است. این جنایتکار بین‌المللی مانند تمام سردمداران رژیم صهیونیستی، در کودک‌کشی متبحر است؛ نشان به آن نشان که طی حدود ۵۴ هفته اخیر که در روز جمعه، راهپیمایی‌های بازگشت فلسطینیان در مرز شرقی غزه با اراضی اشغالی برگزار شده است، صهیونیست‌های اشغالگر با فرمان نتانیاهو، ۲۸۴ فلسطینی از جمله بیش از ۵۰ کودک را به شهادت رسانده‌اند ونزدیک به ۳۱ هزار فلسطینی را با شلیک گلوله مجروح کرده‌اند.

بولتون؛ چهره شرور «تیم ب»

دومین چهره شاخص جنایتکاری «تیم ب» کسی نیست جزء «جان بولتون» مشاور امنیت ملی رئیس رژیم تروریستی آمریکا. این فرد جزء اعضای ارشد نومحافظه‌کاران تندرو در هیئت حاکمه رژیم آمریکا محسوب می‌شود.

بولتون که جیره‌خوار قاتلان ۱۷ هزار ایرانی بی‌گنان (گروهک تروریستی منافقین) است، پیش از حمله ارتش رژیم تروریستی آمریکا به عراق در سال ۲۰۰۳، معاون وزیر خارجه آمریکا در امور تسلیحات بود. او همچون «دیک چنی» از حلقه نزدیکانجورج بوش پسر، رئیس‌جمهور وقت آمریکا بود که وی را برای حمله به عراق تحریک می‌کردند.

از ۲۹ اسفند ۱۳۸۱ که تجاوز رژیم آمریکا به عراق آغاز شد تا تاریخ ۲۵ تیر ۱۳۸۵ مطابق با آمار منتشره در مراکز و رسانه‌های آمریکایی، ۶۰۰ هزار تن از مردم عراق در نتیجه جنایتکاری ارتش رژیم تروریستی آمریکا کشته شدند. البته به اذعان مسئولان عراقی، آمار واقعی عراقی‌های کشته‌شده به دست تروریست‌های آمریکایی بسیار بیشتر از ۶۰۰ هزاراست.

همچنین کاربرد اورانیوم ضعیف‌شده و فسفر سفید در سلاح‌های نظامیان تروریست آمریکایی در جریان حمله به عراق، باعث نارسایی‌های نوزادان و سرطان گسترده در بخش‌هایی از کشور عراق شد که همچنان دامنگیر مردم این کشور است.

در تمام این جنایت‌ها ردپای جان بولتون نمایان است؛ عنصر جنگ‌طلبی که هم اکنون در مقام مشاور ترامپ در حال تحریک رئیس‌جمهور دیوانه نمای آمریکا برای انجام اقدامات خصمانه بیشتر علیه مردم ایران است.

بن‌سلمان؛ سوگولی «تیم ب»

سوگولی «تیم ب» را باید بن‌سلمان ولیعهد رژیم سعودی دانست. فردی که از او به عنوان صدامک یاد می‌شود و روی تمام جنایتکاران عالم را سفید کرده است.

بارزترین نمونه از جنایت‌های بن‌سلمان را باید تجاوز وحشیانه ۴ سال اخیر رژیم سعودی به یمن دانست؛ تجاوزی که بنا به گفته «استفان دوجاریک» سخنگوی «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل، تاکنون موجب کشته شدن حدود ۲۵۰ هزار نفر از مردم یمن شده است.

بن‌سلمان ولیعهد رژیم سعودی در تازه‌ترین جنایت خود، دستور گردن زدن ۳۷ تن از مخالفان رژیم تحت امرش را صادر کرده است.

بن‌زائد ولیعهد ابوظبی نیز دیگر عضو «تیم ب» است. این فرد نیز در جنایات بن‌سلمان علیه مردم یمن دخیل است.