PS5 تا سال آینده به بازار نمی‌آید


PS5 تا سال آینده به بازار نمی‌آید

ایتنا- شرکت سونی اعلام کرد که PS5 (پلی استیشن 5) تا 12 ماه آینده عرضه نخواهد شد و کار روی این کنسول بازی کماکان ادامه دارد.

شرکت سونی اخیرا اعلام کرد که در حال کار و بررسی روی کنسول نسل جدید پلی استیشن است. این کنسول PS5 نام دارد. سونی اعلام کرد که با تمام توان خود روی این کنسول کار می‌کند ولی این بدان معنا نیست که زمان عرضه این محصول نزدیک است. تاکاشی موچیزوکی، گزارشگر وال استریت ژورنال اظهار داشت که این کنسول به این زودی در اختیار کاربران قرار نخواهد گرفت.


به گزارش ایتنا و به نقل از اوبرگیزمو، تاکاشی موچیزوکی به تازگی توییتی منتشر کرد و در آن ادعا کرد که شرکت سونی، حداقل تا یکسال آینده هیچ تصمیمی مبنی بر عرضه PS5 به بازار ندارد و می‌خواهد محصولی بهتر و با کمترین اشکال به بازار عرضه کند. PS5 به احتمال زیاد تحولی در زمینه بازی و گیمینگ ایجاد خواهد کرد.

این مسئله بدان معنی است که زودترین زمانی که می‌توانیم چشم انتظار PS5 باشیم. اواخر آوریل یا مه 2020 است. تحلیلگران هم مدتی پیش زمانی نزدیک به همین زبان را برای عرضه PS5 پیش‌بینی کردند. آنها اعلام کردند که این کنسول تا سال 2021 و حتی 2022 به بازار نخواهد آمد؛ زیرا کارهای زیادی برای تکمیل آن باید انجام شود.
PS5 تا سال آینده به بازار نمی‌آید
شرکت سونی تاکنون به صورت رسمی اعلام کرده است که کنسول PS5 مجهز به گرافیک 8K خواهد بود و کارت گرافیک آن بر پایه سری "AMD Radem Naviu" خواهد بود. سونی همچنین اشاره کرد که قابلیت پشتیبانی از صدای سه بعدی نیز در این کنسول وجود دارد. وجود SSD در PS5 ، به بهبود زبان بارگذاری کمک می‌کند.

در مورد قیمت این کنسول بازی هنوز مطلب خاصی اعلام نشده است ولی مشخصاتی که قرار است روی PS5 اجرا شود و به احتمال زیاد، قیمت محصول را به شدت بالا خواهد برد. شرکت سونی چندی پیش اعلام کرد که قیمت این کنسول، برای گیمرها و علاقمندان جذاب خواهد بود. در چند ماه آینده نمایشگاه سرگرمی‌های الکترونیکی "E3" برگزار خواهد شد و به احتمال زیاد در این نمایشگاه مطالبی در زمینه مذکور عنوان خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب