برنامه‌های هفته عقیدتی سپاه در بسیج رسانه قزوین تشریح شد


برنامه‌های هفته عقیدتی سپاه در بسیج رسانه قزوین تشریح شد

قزوین – ایرنا – مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: برنامه‌های مختلفی به مناسبت فرارسیدن هفته عقیدتی-سیاسی سپاه در بسیج رسانه استان قزوین در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی بسیج اصحاب رسانه استان قزوین محمد کشاورز روز دوشنبه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم، برنامه‌های گرامیداشت هفته عقیدتی- سیاسی در سازمان بسیج رسانه استان قزوین را تشریح کرد.
این مسئول با تاکید بر مطالعه کتب شهید مطهری و ترویج تفکر این معلم بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان به دنبال ناکارآمد نشان دادن اسلام ناب به جهانیان هستند و برای ترویج بی تفاوتی در جامعه اسلامی تلاش می کنند.
وی ابراز کرد:‌ دشمنان انقلاب همواره به دنبال تخریب و مسخ باورهای دینی ما در جامعه اسلامی هستند بنابراین سپاه و بسیج به عنوان مدافعان و بازوان انقلاب اسلامی کارهای ارزشمند و جامعی را برای مقابله با نقشه‌های دشمنان اجرا می کنند.
این مسئول در ادامه به برنامه‌های سازمان بسیج رسانه قزوین در این هفته اشاره کرد و گفت: در راستای کمک به معرفی بیشتر افکار و اندیشه‌های استاد شهید مطهری، مسابقه کتابخوانی با موضوع مفهوم آزادی عقیده که بخشی از کتاب آینده انقلاب اسلامی است، برگزار می‌شود.
وی افزود: این جزوه مختصر و پر محتوا به صورت پی دی اف در فضای مجازی منتشر شده است و علاقه مندان می‌توانند پاسخنامه سوالات مطرح شده را به صورت پیامکی به شماره 6600028839 ارسال کنند یا آن را به صورت حضوری تا تاریخ 16 اردیبهشت به دفتر سازمان تحویل دهند.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین دیدار اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در استان را یکی از برنامه‌های این سازمان اعلام کرد که در روز چهارشنبه 11 اردیبهشت در دفتر امام جمعه برگزار می‌شود و در پایان مباحث، مسابقه حضوری با جوایز نقدی برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به نقش رسانه‌ها به عنوان یکی از مهمترین عوامل پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد: در راستای تبیین این نقش و آشنایی بیشتر اصحاب رسانه با آرایش جدید رسانه‌های دشمن اولین نشست از سلسله نشست‌های دفاع همچنان باقیست، در سال 98 با حضور عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه جوان در روز چهارشنبه 18 اردیبهشت از ساعت 18 در سالن جلسات شهید حسنپور شهر قزوین برگزار می‌شود.
کشاورز با اشاره به شعار و راهبرد سال 98 ظرفیت رسانه‌ها را در جهت رونق تولید با تشویق جامعه به مصرف تولیدات داخلی موثر دانست و اظهار داشت: با توجه به هفته کارگر بازدید اصحاب رسانه از یکی از کارخانه‌های مهم استان و نیز بازدید از سرپرستی روزنامه کار و کارگر در دستور کار سازمان بسیج رسانه قرار دارد.
وی در پایان دیدار جمعی از اصحاب رسانه با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و نیز کمک به تولید و انتشار مطالب مرتبط با این هفته در رسانه‌ها و فضای مجازی را از دیگر اقدامات سازمان بسیج رسانه در استان قزوین برشمرد.
دوازدهم اردیبهشت همزمان با شهادت شهید مطهری روز عقیدتی- سیاسی در سپاه نامگذاری شده است.
6101

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس