55 کلاس درس در تکاب احداث می شود


55 کلاس درس در تکاب احداث می شود

مهاباد - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش تکاب گفت: هم اینک 10 طرح آموزشی با 55 کلاس درس و 155 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان در حال اجراست.

حمید علی نیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 19 کلاس درس با مشارکت خیران مدرسه ساز به میزان 30 میلیارد ریال و 36 کلاس درس نیز با اعتبارات دولتی احداث می شود.
وی با بیان اینکه این طرح های آموزشی در حال حاضر از 30 تا 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار داشت: از این تعداد، عملیات اجرایی 25 کلاس تا پایان امسال تکمیل شده و به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به برچیده شدن کامل مدارس کانکسی در تکاب تا پایان سال ادامه داد: از مجموع 10 باب واحد آموزشی در حال احداث در این شهرستان 6 مدرسه در مناطق روستایی و سه باب مدرسه و یک سالن ورزشی دختران در شهر تکاب واقع شده است.
مدیر آموزش و پرورش تکاب بیان کرد: همچنین به زودی عملیات احداث مدرسه 10 کلاسه برای دانش آموزان استثنایی و دارای نیازهای خاص در این شهرستان آغاز خواهد شد که تکاب جزو 6 شهر آذربایجان غربی است که اینگونه مدارس در آنها احداث و راه اندازی می شود.
علی نیا بیان کرد: تاکنون عملیات محوطه سازی و احداث دیوار حیاط 20 باب مدرسه در روستاهای تکاب با مشارکت خیّران محلی و معادن فعال منطقه به پایان رسیده است.
وی گفت: همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم از 18 نفر از معلمان، دبیران و مدیران نمونه مدارس تکاب تجلیل و قدردانی خواهد شد.
به گزارش ایرنا، تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و ببش از 12 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در 200 واحد آموزشی شهری و روستایی این شهرستان مشغول به تحصیل هستند؛ یک هزار و 200 معلم نیز در مدارس تکاب تدریس می کنند.
7514/6185/2093

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی