ملت یمن در مخالفت با حضور اشغالگران متحد است


علی القحوم بر متحد شدن ملت یمن در مخالفت با حضور اشغالگران تاکید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از المیادین، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، تاکید کرد با افتادن نقاب از چهره متجاوزان، ملت این کشور در مخالفت با حضور اشغالگران، متحد شده است.

علی القحوم در مصاحبه با این شبکه گفت: قبایل یمن موضع مشترکی با ارتش و کمیته های مردمی این کشور در مخالفت با اشغالگری عربستان و امارات دارند. القحوم افزود: قبایل یمنی به ویژه در استان های جنوبی، موضع روشن و مشترکی با ارتش و کمیته های مردمی، در مخالفت با اشغالگران دارند. قبایل یمنی از منافع ملی آگاهی دارند و می دانند که این تجاوزگری با هدف اشغال یمن و غارت ثروت های آن، صورت گرفته است. به همین علت، این قبایل در کنار ارتش و کمیته های مردمی یمن، برای مقابله با اشغالگران و متجاوزان بپاخاسته اند. مردم یمن هرگز حضور اشغالگران آمریکایی و عوامل منطقه ای آنها یعنی نظام سعودی یا امارات را نمی پذیرند.
وی خاطر نشان کرد: در پنجمین سال جنگ، بصیرت مردم یمن بیشتر شده است که اشغالگران در واقع چه اهدافی را دنبال می کنند. ملت یمن امروز با آزمون حفظ کرامت و ناموس خود روبروست. نقاب از چهره اشغالگران افتاده است. اشغالگران کنترل مناطق جنوبی یمن را در دست گرفته اند و امروز ملت یمن به وظیفه ملی خود در کنار ارتش و کمیته های مردمی عمل می کند. دشمن تصور چنین چیزی را نداشت. قیام همه ملت یمن در برابر اشغالگران آشکار است. ملت یمن در شرایط دشوار و تاریخی قرار دارد. ما پنج سال است که با تجاوزگری، محاصره اقتصادی، هجمه های وحشیانه و بمباران گسترده روبرو هستیم که همه چیز را نابود کرد. ملت یمن بپاخاسته است تا اشغالگران هیچ جای پایی در این کشور نداشته باشند. اشغالگران همه خط قرمزهای ملت یمن را زیر پا گذاشتند. این مجرمان مزدور که از سودان آمده اند، به زنان تجاوز می کنند. القاعده و داعش هم با اشغالگران همکاری می کنند. جنایت های اشغالگران و فاش شدن اهداف واقعی آنها از حمله به یمن، باعث شده است تا ملت یمن در برابر آنها متحد شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس