با سرمربی جدید تیم ملی چین آشنا شوید!


گازتا دلو اسپورت می‌گوید توافق مارچلو لیپی و فدراسیون فوتبال چین برای بدست گرفتن سکان هدایت تیم ملی این کشور توسط او تقریباً قطعی شده و لیپی برای سومین بار سرمربی تیم ملی چین خواهد شد. نوشته با سرمربی جدید تیم ملی چین آشنا شوید! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

با سرمربی جدید تیم ملی چین آشنا شوید!

لیپی در یک قدمی نیمکت سرمربی‌گری چین
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۲
با سرمربی جدید تیم ملی چین آشنا شوید!

گازتا دلو اسپورت می‌گوید توافق مارچلو لیپی و فدراسیون فوتبال چین برای بدست گرفتن سکان هدایت تیم ملی این کشور توسط او تقریباً قطعی شده و لیپی برای سومین بار سرمربی تیم ملی چین خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نشریه ایتالیایی گازتا دلو اسپورت مدعی شد سومین دوره حضور مارچلو لیپی ، مربی کهنه‌کار ایتالیایی روی نیمکت تیم ملی چین تقریباً قطعی شده است. گازتا می‌گوید لیپی امروز ایتالیا را به مقصد گوانگژو ترک کرده و برای امضای رسمی قراردادش عازم چین شده است. بر اساس این گزارش، فدراسیون فوتبال چین با لیپی تماس گرفته و از او خواسته با هدف رساندن تیم ملی این کشور به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پست سرمربی‌گری اژدهای سرخ آسیا را بپذیرد.

لیپی که به مدت هفت سال در چین کار کرده بود و هدایت باشگاه اورگرانده و تیم ملی این کشور را به عهده داشت بعد از جام ملتهای آسیا از سمت خود کناره‌گیری کرد و به ایتالیا برگشت. گازتا می‌گوید لیپی حالا نظرش را عوض کرده چرا که پیشنهاد مالی چینی‌ها بسیار وسوسه‌انگیز بوده است. گازتا مدعی است توافق بین دو طرف انجام شده و تنها اعلام رسمی آن باقی مانده است.

فدراسیون فوتبال چین بعد از جام ملتهای آسیا و خداحافظی لیپی گاس هیدینک و یورگن کلینزمان را نامزد کرده بود ولی دولت چین معتقد بود برای وفادار ماندن به سنت ایتالیایی در تیم ملی و باشگاه بزرگ چینی اورگرانده در سالهای اخیر، باید از یک مربی ایتالیایی استفاده کرد و این بود که در نهایت قرعه به نام فابیو کاناوارو افتاد.

کاناوارو که سرمربی باشگاه اورگرانده بود همزمان هر دو تیم را مربی‌گری می‌کرد. چین با هدایت کاناوارو در ماه مارس در چند بازی دوستانه شرکت کرد ولی در نهایت کاناوارو هدایت همزمان هر دو تیم را بسیار دشوار دید و در روزهای اخیر از هدایت تیم ملی چین استعفا داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق