دانلود صدها والپیپر هنری باکیفیت با اپلیکیشن Facets


مجله آنلاین موبنا – با استفاده از این برنامه می توانید در کلکسیون آثار هنریFacets بگردید و آثار مورد علاقه ی خود را از صدها عکس پیدا کنید و به عنوان والپیپر گوشی خود انتخاب کنید ، کلیه ی والپیپرهای موجود در این برنامه با کیفیت 1080 می باشند که خود نشان دهنده ی اینست که شما با آثاری با کیفیت بسیار خوب سروکار دارید. بر روی هر کدام از عکس های این...

مجله آنلاین موبنا – با استفاده از این برنامه می توانید در کلکسیون آثار هنریFacets بگردید و آثار مورد علاقه ی خود را از صدها عکس پیدا کنید و به عنوان والپیپر گوشی خود انتخاب کنید ، کلیه ی والپیپرهای موجود در این برنامه با کیفیت 1080 می باشند که خود نشان دهنده ی اینست که شما با آثاری با کیفیت بسیار خوب سروکار دارید. بر روی هر کدام از عکس های این برنامه اگر دوبار ضربه بزنید و یا دست خود را به سمت بالا بکشید ( Swipe up ) آن عکس را به صورت تمام صفحه مشاهده خواهید کرد و بدین تریب می توانید آن عکس را به عنوان والپیپر گوشی خود انتخاب نمایید ، همچنین با کشیدن دست خود به سمت پایین ( Swipe down ) می توانید اطلاعات مرتبط با آن عکس از قبیل نام اثر ، سال کشیده شدن اثر و… را مشاهده نمایید. تعداد 365 والپیپر مختلف در این برنامه وجود دارد که به مرور زمان و آپدیت هایی که برای برنامه عرضه می شود به تعداد این والپیپرها افزوده می شود.

دانلود صدها والپیپر هنری باکیفیت با اپلیکیشن FacetsFacets

هر کدام از والپیپرهای موجود در برنامه بصورت جداگانه و مجزا تنظیم و مجددا اندازه شان تغییر کرده است که به خوبی روی صفحات گوشی های هوشمند قرار بگیرند ، در پایان اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که روی والپیپر گوشی خود وسواس دارید و می خواهید یک عکس منحصربفرد را به عنوان والپیپرگوشی خود داشته باشید ، اپلیکیشن Facets به طور حتم یکی از بهترین برنامه هایی است که می توانید والپیپرهای منحصربفردی را در آن پیدا کنید.

اطلاعات: اسم برنامه: Facets – with Muzei
دسته: Personalization ورژن: 2.0 شرکت سازنده: Depthcore حجم: فایل نصبی: 1.2 MB ورژن اندروید پیشنیاز: 4.0.3 و بالاتر

تصاویر Facets – with Muzei :

دانلود Facets – with Muzei :

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


70 عکس صبح بخیر انگیزشی با جملات مثبت و امید بخش