گرافیک واحد شهری در حوزه دهه کرامت تولید شود


گرافیک واحد شهری در حوزه دهه کرامت تولید شود

ثابت نیا گفت: گرافیک واحد شهری باید در حوزه کرامت تولید شود و در ایام این دهه در سراسر کشور در معرض دید عموم قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، «علی ثابت نیا» در نشست کارگروه هنری شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که امروز (نهم اردیبهشت ماه) در محل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) برگزار شد با بیان اینکه ظرفیت های هنری خوبی در کشور در حوزه تولید محتوا و آثار فاخر دینی وجود دارد، گفت: این کارگروه باید این ظرفیت های عظیم را شناسایی و به خدمت برگزاری برنامه ها و جشن های دهه کرامت درآورد.

مسئول کارگروه هنری شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت، افزود: فعالیت های هنری خوبی طی سالیان مختلف درباره امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (ع) انجام شده است که باید با قوت و قدرت بیشتری ادامه یابد اما کارگروه هنری ضمن جهتدهی به این طرح ها باید فعالیت های خوبی در زمینه معرفی حضرت شاهچراغ (ع) و حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) نیز انجام دهد.

وی اضافه کرد: کارگروه هنری شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت باید زمینه تنوع بخشی به آثار هنری را فراهم کند به گونه ای که این آثار مورد استقبال آحاد مردم قرار گیرند.

ثابت نیا گفت: نشست های کارگروه هنری شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت باید یک روز پس از پایان دهه کرامت هر سال تشکیل شود که به این منظور تشکیل دبیرخانه دایمی این کارگروه ضروری به نظر می رسد.

مسئول کارگروه هنری شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت، خاطرنشان کرد: کارگروه هنری شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت باید تلاش کند گرافیک واحد شهری در حوزه دهه کرامت تولید شود و در ایام این دهه در سراسر کشور در معرض دید عموم قرار گیرد.

پایان پیام/500

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه