رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج گفت:در سال جاری این سازمان در راستای رسالت کاری خود مطالعات اولیه، طراحی و فراخوان برای انجام طرح ساماندهی وانت بارها و کافه های سیار میدان گاز انجام داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، شرمین شریفی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پارک جنگلی آبیدر یکی از تفرجگاه های اصلی و از جاذبه های گردشگری شهر است که چشم انداز بسیار زیبایی برای گردشگران و شهروندان دارد.

وی افزود: یکی از معضلات این پارک وجود وانت بارها و کافه های سیار است که علاوه بر اینکه باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده اند، سیما و منظر ورودی آبیدر از سمت میدان گاز را نیز بر هم زده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج یادآور شد: در سال های گذشته اقداماتی در راستای ساماندهی وانت بارهای میدان گاز و کافه سیارهای پارک جنگلی آبیدر انجام شده بود که بدلیل عدم وجود مطالعات و امکان سنجی مناسب به نتیجه نرسید.

وی اضافه کرد: در سال جاری این سازمان در راستای رسالت کاری خود مطالعات اولیه، طراحی و فراخوان برای انجام طرح ساماندهی وانت بارها و کافه های سیار انجام داده است.

شریفی گفت: در حال حاضر طرح ساماندهی وانت بارها در مرحله برگزاری مزایده جهت تعیین پیمانکار برای اجرای طرح قرار دارد.

وی تاکید کرد: پس از برگزاری مزایده و انتخاب پیمانکار، عملیات ساماندهی وانت بارهای میدان گاز بر اساس طرح های آماده شده اجرایی می شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج افزود: در راستای اجرای این طرح نظارت بر عملکرد و جانمایی وانت بارها و کافه های سیار در ورودی میدان گاز و آبیدر بر عهده پیمانکار است.