مدل جدید شاسی بلند هامر با تیونینگ Mil-Spec معرفی شد


مدل جدید شاسی بلند هامر با تیونینگ Mil-Spec معرفی شد

تیونر Mil-Spec که قبلا هامرهای تیونینگ‌شده‌ای را معرفی کرده بود، باز هم با یک هامر H1 ارتقایافته به تیتر اخبار بازگشته است.

شرکت Mil-Spec تجربه‌ی زیادی در تیونینگ و ارتقاء مدل‌های مختلف هامر دارد. بیشتر فعالیت این شرکت نیز روی مدل H1 هامر است. جدیدترین محصول Mil-Spec نیز مانند خودروهای قبلی براساس هامر H1 ساخته شده و قرار است تنها به تعداد بسیار محدود ۱۲ دستگاه از این خودرو تولید شود. این مدل نیز یکی از خودروهای سری Launch Edition است و برای آن قیمت ۲۹۵ هزار دلار تعیین شده است. این خودرو ششمین خودرو از سری Launch Edition است.

مدل جدید شاسی بلند هامر با تیونینگ Mil-Spec معرفی شد

مانند دیگر هامرهای این سری، در این مدل نیز کف خودرو با صفحات آلومینیومی پوشیده شده است و تمام بخش‌های بدنه نیز از جنس آلومینیوم با کیفیت صنایع هوایی ساخته شده‌اند. برای این هامر H1 جدید یک سیستم تعلیق بادی از نوع تنظیم‌شونده‌ طراحی شده است که ۸ تنظیم مختلف دارد.

مدل جدید شاسی بلند هامر با تیونینگ Mil-Spec معرفی شد

باتوجه‌به ظاهر تهاجمی که این مدل دارد، Mil-Spec باید یک پیشرانه درخور این ظاهر نیز درنظر بگیرد. در این بخش تیونر کار خود را به نحو احسن انجام داده است و یک موتور توربودیزل ۶.۶ لیتری دورامکس روی این خودرو نصب کرده‌اند که می‌تواند ۵۰۰ اسب‌بخار قدرت و ۱۳۵۶ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند. قدرت پیشرانه با کمک جعبه‌دنده‌ی ۶ دنده‌ی دستی به هر دو محور انتقال پیدا می‌کند. جعبه‌دنده‌ی این خودرو برای اینکه با قدرت بسیار بالای این موتور همخوانی داشته باشد، مورد تقویت و بهینه‌سازی قرار گرفته است. دنده کمکی دو سرعته‌ی هامر Mil-Spec نیز ساخت شرکت ARB است و برای دیفرانسیل عقب هم یک قفل با مکانیزم بادی نصب شده است. با این مشخصات تقریبا هیچ چیزی جلودار هامر Mil-Spec نخواهد بود. برای متوقف کردن خودرو نیز از ترمزهای قدرتمند ساخت Wilwood استفاده شده است.

مدل جدید شاسی بلند هامر با تیونینگ Mil-Spec معرفی شد

این مدل همانند دومین خودرو این سری از یک سقف زاویه‌دار در بخش عقبی برخوردار است. یک اسنورکل آلومینیومی روی این خودرو سوار شده تا در هنگام عبور از رودخانه بتواند هوای موتور را تأمین کند. سپر جلو نیز تغییر یافته و سپرهای چند تکه‌ی بزرگ در جلو و عقب نصب شده‌اند. در بالای سقف نوار چراغ LED قرار گرفته و تقریبا تمامی عرض بالای شیشه را پوشانده است. رینگ‌های ۲۰ اینچی این خودرو هم با نام BLack Rhino Armory شناخته می‌شوند و روی آن‌ها لاستیک‌های آفرود۳۷ اینچی قرار گرفته‌اند.

مدل جدید شاسی بلند هامر با تیونینگ Mil-Spec معرفی شد

درون کابین هامر Mil-Spec همه‌چیز به رنگ سیاه است. تودوزی خودرو هم چرمی مشکی بوده و دستگیره‌های در با نمونه‌های جدیدی تعویض شده‌اند. کف خودرو در صورت کثیف شدن به‌راحتی تمیز می‌شود. تیونر از مواد عایق بندی خاصی در کابین استفاده کرده است تا سروصدای کم‌تری شنیده شود. استفاده از این عایق‌های صوتی درون سقف نیز مشاهده می‌شود. از آنجایی که هامر H1 اتاق بسیار بزرگی دارد، برای سرنشینان جلو و عقب این خودرو سیستم‌ تهویه‌ی جداگانه نصب شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی