واکنش امیرآبادی به یک مشکل خبرنگاران در مجلس


واکنش امیرآبادی به یک مشکل خبرنگاران در مجلس

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت که این حق خبرنگاران است که بتوانند گوشی در مجلس بیاورند و از فضای مجازی که دارند برای تبادل خبر و ارسال سریع اخبار،‌ استفاده کنند؛ لذا پیگیر این مسئله هستیم.

واکنش امیرآبادی به یک مشکل خبرنگاران در مجلس
احمدامیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از مباحثی که خبرنگاران مدت‌هاست پیگیری می‌کنند و ما هم در هیأت رئیسه مطرح کردیم و بنا بود که مشکل خبرنگار در ورود به مجلس حل شود- داشتن موبایل هوشمند و اندرویدی بود.

وی افزود: من نمی‌دانم مانع کار کجاست در حالی که اکثر کارمندان مجلس و مهمانانی که نمایندگان دعوت می‌کنند می‌توانند با خود گوشی هوشمند به همراه داشته باشند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این رابطه نهاد‌های داخلی مجلس گردن یکدیگر انداخته و هر دو گردن یک بخش دیگر می‌اندازند و نهایتا این مشکل به گردن هیأت رئیسه می‌افتد. وی ادامه داد: من از آقایان خواستم که دیگر به این بازی دیگر پایان دهند. این مسئله در هیأت رئیسه مطرح شد واخیرا با آقای نعمتی سخنگوی هیأت رئیسه در رابطه با این موضوع صحبت کردم که ایشان گفت: این مسئله حل است و رسما اعلام کردند که چنین مشکلی وجود ندارد.

امیرآبادی بر همین اساس اضافه کرد: من فکر می‌کنم این حق خبرنگاران است که بتوانند گوشی در مجلس بیاورند و از فضای مجازی که دارند برای تبادل خبر و ارسال سریع اخبار، استفاده کنند.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خبرنگاران بعضا ارتباطاتی برای تبادل اخبار با نمایندگان دارند که نیاز به سرعت عمل دارد. چه اشکالی دارد؟ این‌ها باید ارتباط برقرار کنند. وی در همین رابطه عنوان کرد: این حق نمایندگان است که با رسانه‌های مورد علاقه خود و خبرنگاران ارتباط برقرار کنند. «مشکل اساسی ما در مجلس مسائل مهم‌تری است. من نمی‌دانم این‌ها چرا اینقدر مسئله را بزرگ کردن دو بزرگ جلوه می‌دهند.»

امیرآبادی خاطرنشان کرد: این مسئله را تبدیل به یک مشکل بزرگ کردند که خبرنگاران مدام از ما پیگیری می‌کنند و این درست نیست.

وی در خاتمه بیان کرد: ما خواستاریم که این مشکل حل شود و مجدد پیگیری خواهیم کرد. در هیأت رئیسه هم بحث شد که اکثریت اعضا هیچ مشکلی با این مورد نداشتند و تعجب کردیم چرا چنین مشکلی برای خبرنگاران در مجلس ایجاد شده؛ لذا این مسئله باید به نوعی حل شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن