نحوی تست ویژگی های جدید ویندوز 10 قبل از انتشار رسمی


اگر از کاربران ویندوز 10 باشید احتمالا آماده ای تا آپدیت بزرگی زا به روزرسانی های مایکروسافت را که هر 6 ماه ارائه میکند را دریافت نمایید ، آپدیتی که با قابلیت های جدید همراه است و کاربران چشم انتظار بودند. علی رغم اینکه انتظار می رفت شرکت این به روزرسانی را در ماه آوریل عرضه کند ، اما به ماه بعد تاخیر افتاد یعنی ماه مه May به طوری که حالا فرصتی...

نحوی تست ویژگی های جدید ویندوز 10 قبل از انتشار رسمی

اگر از کاربران ویندوز ۱۰ باشید احتمالا آماده ای تا آپدیت بزرگی زا به روزرسانی های مایکروسافت را که هر ۶ ماه ارائه میکند را دریافت نمایید ، آپدیتی که با قابلیت های جدید همراه است و کاربران چشم انتظار بودند. علی رغم اینکه انتظار می رفت شرکت این به روزرسانی را در ماه آوریل عرضه کند ، اما به ماه بعد تاخیر افتاد یعنی ماه مه May به طوری که حالا فرصتی برای تست این نسخه از ویندوز ۱۰ به خوبی فراهم است تا دوباره گرفتار مشکلاتی که در نسخه قبلی با آن کاربران مواجه شدند رخ ندهد. اگر صبر ندارید و مایلید هر چه زودتر این آپدیت را قبل از اینکه رسما ارائه شود را در سیستم خود دریافت کنید پس در ادامه با ما همراه باشید.

مایکروسافت تغییرات زیادی را در آپدیت جدید ۱۹H1/1903 ویندوز ۱۰ ایجاد کرده است

نحوی تست ویژگی های جدید ویندوز ۱۰ قبل از انتشار رسمی
نحوی تست ویژگی های جدید ویندوز 10 قبل از انتشار رسمی

قبلا در مطلب “ ۶ ویژگی جدید در ورژن ۱۸۳۰۹ سال ۲۰۱۹ ویندوز ۱۰ (۱۹H1)” به مهمترین و نمونه هایی از ویژگی های آینده اشاره کردیم اما اگر حالا خودتان می خواهید این خصوصیات را امتحان کنید و قبل از انتشار نسخه پایدار ویندوز ۱۰ که قراره به دست کاربران برسد به حلقه Release Preview در ضمن برنامه Windows Insider بپیوندید.

برخی به خاطر پایدار نبودن نسخه بتا و وجود یکسری مشکلاتی که به طور معمول شاید پیش بیاید ، می ترسند وارد Release Preview شوند اما شاید با دانستن اینکه Release Preview یکی از معتبرترین رینگ های پایدارتر Windows Insider هست ، نظرشان عوض شود. زمانی که شما به این حلقه وارد می شوید مثل سایر رینگ ها مانند Slow Ring و Fast Ring پشت سر هم به روزرسانی ها را دریافت نمی کنید. در واقع در این رینگ شما هیچ به روزرسانی ای را دریافت نخواهید کرد مگر زمانی که یک آپدیت اصلی جدید برای رسیدن به دستگاه های ویندوز ۱۰ به طور کلی وجود داشته باشد ، که ابتداء به حلقه Release Preview میرسد تا یک ماه یا کمتر قبل از انتشار رسمی مورد تست قرار بگیرد در نتیجه آپدیت هایی که به این حلقه وارد می شوند معمول امن و پایدار هستند.

نحوی تست ویژگی های جدید ویندوز 10 قبل از انتشار رسمی

اگر جدیدترین نسخه ویندوز ۱۰ را با شماره ۱۸۰۹ دارید می توانید به Release Preview وارد شوید ، فقط باید به تنظیمات Settings و سپس بخش Update Security وارد شوید بعد از آن به Windows Insider Program بروید. حالا روی کلید Get Started کلیک کرده و با اکانت مایکروسافت خود وارد شوید ، سپس مراحل آموزشی را که در مقابلتان باز می شود را دنبال کرده تا با موفقیت به Windows Insider بپیوندید.

حالا پنجره شناوری باز می شود که حاوی سه گزینه از حلقه های نسخه های بتا می باشند گزینه اول Just fixes, apps, and drivers است که حلقه Release Preview را به ما نشان می دهد ، بنابراین آن را انتخاب کرده و روی Confirm و سپس Restart کلیک کنید بعد از ریستارت شدن کامپیوتر ، بار دیگر در تنظیمات به بخش Update Security بروید و روی Check For Update کلیک نمایید. خوب حالا باید اعلانی مبنی بر اینکه به روزرسانی جدید Feature update to Windows 10, version 1903 فراهم شده ، ظاهر شود که همان آپدیت مه ۲۰۱۹ است. به طور خودکار آپدیت دانلودو نصب می شود و می توانید ویژگی های جدید ویندوز ۱۰ را قبل از همه امتحان کنید.

نحوی تست ویژگی های جدید ویندوز 10 قبل از انتشار رسمی

همانطور که اشاره شد Release Preview بیشترین استقرار را در میان Fast یا Slow دارد به طوری که تقریبا برای استفاده همه کاربران ویندوز ۱۰ آماده شده است بنابراین وقتی مایل بودید جدیدترین ویژگی های ویندوز۱۰ را دریافت کنید می توانید از این طریق اقدام نمایید و اگر ارور و خطایی دیدید می توانید از Windows Insider خارج شده و به نسخه اصلی و پایدار ویندوز ۱۰ بدون مشکل برگردید.

نوشته نحوی تست ویژگی های جدید ویندوز ۱۰ قبل از انتشار رسمی . .

منبع

شاید دیگر مطالب روژانرا هم دوست داشته باشید

نحوی تست ویژگی های جدید ویندوز 10 قبل از انتشار رسمی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نرم‌افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مردی پس از 70 سال زندگی در محفظه آهنی از دنیا رفت + عکس