جدیدترین شرایط فروش فوری محصولات ایران‌خودرو با قیمت حاشیه بازار (9 اردیبهشت 98)


بازار خودروهای داخلی این روزها در تب و تاب فروش‌های فوری خودروسازان بوده و تا حد زیادی این فروش‌ها توانسته تعادل را به بازار خودرو برگرداند که حالا ایران‌خودرو برای چندمین بار در سال جاری اقدام به عرضه شرایط فروش فوری برای محصولاتش کرده که با شرایط مشابه طرح‌های قبلی به مشتریان عرضه می‌شود. به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو که از جمله...

جدیدترین شرایط فروش فوری محصولات ایران‌خودرو با قیمت حاشیه بازار (9 اردیبهشت 98)

بازار خودروهای داخلی این روزها در تب و تاب فروش‌های فوری خودروسازان بوده و تا حد زیادی این فروش‌ها توانسته تعادل را به بازار خودرو برگرداند که حالا ایران‌خودرو برای چندمین بار در سال جاری اقدام به عرضه شرایط فروش فوری برای محصولاتش کرده که با شرایط مشابه طرح‌های قبلی به مشتریان عرضه می‌شود.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو که از جمله شرکت‌های بسیار فعال در زمینه عرضه طرح‌های فروش فوری مختلف در سال جدید بوده و طرح‌های مختلفی را به مشتریان عرضه کرده است، در اطلاعیه جدید خود از شرایط فروش فوری با قیمت حاشیه بازار دو محصول پژو ۴۰۵ اس ال ایکس و پژو ۴۰۵ بنزینی رونمایی کرد که نسبت به بخشنامه قبلی از جذابیت کمتری برخوردار است.

جدیدترین شرایط فروش فوری محصولات ایران‌خودرو با قیمت حاشیه بازار (9 اردیبهشت 98)

اولین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، پژو ۴۰۵ بنزینی یورو ۴ بهینه است که در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و خاکستری متال و با قیمت ۶۳ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان برای مشتریان قابل سفارش خواهد بود. دومین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، پژو ۴۰۵ اس ال ایکس ۱۶ سوپاپ یورو ۴ بهینه است که در رنگ‌های مشکی، سفید، نقره‌ای و خاکستری متال و با قیمت ۶۷ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان برای مشتریان قابل سفارش خواهد بود. گفتنی است که موعد تحویل این خودروها ۳۰ روز کار عنوان شده و با توجه به اینکه صرفا ۲۰ درصد از تولیدات روزانه ایران خودرو برای این طرح فروش اختصاص می‌یابد، دسترسی به اینترنت مناسب و سرعت عمل مناسب در ثبت سفارش بسیار مهم خواهد بود.

جدیدترین شرایط فروش فوری محصولات ایران‌خودرو با قیمت حاشیه بازار (9 اردیبهشت 98)شرایط اعلامی برای فروش فوری محصولات ایران‌خودرو

مدل تحویلی تمام خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش متعلق به سال ۹۸ خواهد بود. هر کد ملی قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود و بدیهی است امکان ثبت نام برای مشتریانی که در طرح‌های روز قبل شرکت داشتند، وجود نخواهد داشت. همانند طرح‌های قبلی، ظرفیت تعیین شده برای این فروش فوری محدود بوده و طبیعتا به محض اتمام ظرفیت، سایت ثبت نام بسته خواهد شد. مشتریان متقاضی خرید در این طرح فروش می توانند بسته به نیاز از شرایط ویژه خرید کارت طلایی تک ستاره این شرکت نیز بهره مند شوند. مشتریانی که در ماههای اخیر اقدام به خرید محصولات این شرکت کرده اند، امکان ثبت سفارش نخواهند داشت. تمامی سفارشات از طریق سایت فروش رسمی این شرکت قابل ثبت خواهد بود.

گفتنی است که ایران‌خودرو در روزهای اخیر بسیاری از محصولات خود از قبیل سمند، آریسان، پژو پارس و سایر محصولات را به صورت فروش فوری به مشتریان عرضه نموده که با استقبال خوبی روبرو شده است.

جدیدترین شرایط فروش فوری محصولات ایران‌خودرو با قیمت حاشیه بازار (۹ اردیبهشت ۹۸)

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

جدیدترین شرایط فروش فوری محصولات ایران‌خودرو با قیمت حاشیه بازار (9 اردیبهشت 98)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قابل توجه خانم ها / ظلم به رحم چیست؟