رولز رویس فانتوم با تیونینگ متفاوت ژاپنی


رولز رویس فانتوم با تیونینگ متفاوت ژاپنی

تیونر ژاپنی والد به‌تازگی کیت بدنه جدیدی را برای رولزرویس فانتوم تدارک دیده که به جذابیت‌های ظاهری آن می‌افزاید.

تیونر والد در چند سال گذشته محصولات متنوع شرکت رولزرویس را تیونینگ کرده است. این تیونر ژاپنی تاکنون نمونه‌های تقویت‌شده از رلزرویس داون و Wraith را معرفی کرده؛ اما تخصص این تیونر در تیونینگ نمونه فانتوم است. اکنون تیونر والد به سراغ یک نمونه دیگر از رولزرویس فانتوم رفته و بسته ظاهری جدیدی را برای آن درنظر گرفته است.

رولز رویس فانتوم با تیونینگ متفاوت ژاپنی

با این وجود ممکن است برخی نمونه‌های فابریک رولزرویس را به نمونه‌های تقویت‌شده ترجیح بدهند؛ اما کیت بدنه درنظرگرفته‌شده برای این نمونه به جذابیت‌های ظاهری آن افزوده است. در قسمت جلویی خودرو سپر جدید دیده می‌‌شود که باله‌های یکپارچه را در قسمت زیرین خود جای داده است. علاوه‌بر‌این، ورودی‌های هوای درنظرگرفته‌شده هم بزرگ‌تر از نمونه استاندارد رولزرویس هستند.

رولز رویس فانتوم با تیونینگ متفاوت ژاپنی

در قسمت‌های کناری باله‌ی جلو از کروم استفاده شده و تا رکاب‌های کناری و سپر عقب ادامه پیدا می‌کند. در قسمت عقب خودرو هم سپر جدیدی دیده می‌شود که دیفیوزر و خروجی اگزوز‌های بزرگ را در خود جای داده است؛ اما بزرگ‌ترین تغییر، استفاده از قاب مشبک در قسمت زیرین سپر است که چهره متفاوتی به فانتوم می‌بخشد.

رولز رویس فانتوم با تیونینگ متفاوت ژاپنی

شرکت والد با استفاده از رینگ‌های I13-F چندپره مخصوص با سایز ۲۴ اینچ و تزئین کرومی، ظاهر اسپرت‌تری را به بدنه این خودرو هدیه داده است. این رینگ‌ها در لاستیک‌های مخصوص تویو با سایز 295/30R24 قرار گرفته‌اند. با استفاده از کیت بدنه جدید والد، ارتفاع رولزرویس فانتوم کاهش یافته است، بدون آنکه هیچ‌گونه تغییری در سیستم تعلیق بادی انجام گرفته باشد.

رولز رویس فانتوم با تیونینگ متفاوت ژاپنی

رنگ مات تیره رولزروس فانتوم هم به‌صورت اختصاصی توسط تیونر والد ساخته شده است. شرکت رولزرویس در حالت عادی، هر رنگی را که دلخواه مشتریان باشد در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. شیشه‌های تیره، چراغ‌های دودی و جلوپنجره تیره‌رنگ از دیگر تغییرات انجام‌گرفته در بدنه هستند که اکنون توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کنند. شایان ذکر است که هیچ تغییراتی در قسمت پیشرانه یا قوای محرکه خودرو انجام نگرفته است. بنابراین بسته جدید تیونر والد را می‌توان تنها یک بسته ظاهری نامید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق