استمداد مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج از مردم برای پیدا کردن جسد کودک چهار ساله


استمداد مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج از مردم برای پیدا کردن جسد کودک چهار ساله

مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از مردم خواست برای پیدا کردن جسد کودک چهار ساله ای که گفته می‌شود روز گذشته در رودخانه مهریان یاسوج غرق شده سازمان آتش نشانی را یاری...

مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از مردم خواست برای پیدا کردن جسد کودک چهار ساله ای که گفته می‌شود روز گذشته در رودخانه مهریان یاسوج غرق شده سازمان آتش نشانی را یاری دهند.

محمد رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: دیروز عصر حوالی ساعت پنج بعداز ظهر خبر مفقود شدن این کودک به آتش‌نشانی اطلاع داده شد و به محض دریافت خبر، یک تیم ۲۰ نفره از نیروهای آتش‌نشانی به محل اعزام و‌ جستجوها را آغاز کردند.

وی افزود: پس از جستجو و نیافتن کودک، تیم دوم به محل پل مختار حوالی شهرک جوشکاران اعزام و مسیر با تور مخصوص مسدود شد و افرادی نیز جهت بررسی و مراقبت در محل قرار گرفتند.

مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج گفت: جستجو تا ساعت یک بامداد ادامه داشت و از ساعت شش صبح امروز مجددا ۲۰ نفر در دوتیم در حال جستجو هستند.

رستمی ادامه داد: یک تیم مجهز دیگر نیز بعد از پل مختار به سمت رودخانه بشار در حال جستجو هستند و محل مفقود شدن کودک توسط غواص نیز بررسی و‌ جستجو شد.

وی گفت: با توجه به اینکه خواهر هشت ساله کودک نیز همراه وی بوده ولی ‌کسی لحظه افتادن کودک را ندیده از مردم منطقه درخواست کمک برای جستجو داریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی‌هم‌نفسی