19 واحد تولیدی شهرک صنعتی دهلران راکد یا نیمه فعالند


19 واحد تولیدی شهرک صنعتی دهلران راکد یا نیمه فعالند

ایلام- ایرنا- فرماندار دهلران گفت: از مجموع واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی دهلران 19 واحد یا راکد هستند یا به صورت نیمه فعال قرار دارند.

مجید عسگری روز شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی دهلران به خبرنگار ایرنا گفت: از 33 واحد صنعتی مستقر در این شهرک صنعتی تنها 10 واحد فعال، چهار واحد در حال ساخت و ساز و بهره برداری بوده و مابقی راکد یا نیمه فعال هستند.
وی با اشاره به اشتغال 200 نفری این واحدهای فعال، افزود: باید تلاش کرد تا سایر واحدهای این شهرک نیز فعال ، کار ، تولید و اشتغال در این شهرک رونق گیرد.
فرماندار دهلران یادآور شد: کارخانه آرد از فعال ترین واحدهای تولیدی این شهرستان است که روزانه حدود 60 تن محصول را تولید و به بازار عرضه می کند.
عسگری تاکید کرد: روزانه 60 تن آرد مرغوب و باکیفیت این کارخانه برای واحدهای نانوایی در شهرستان های دهلران، آبدانان ، مهران و ایلام ارسال می شود.
وی ضمن بازدید از آزمایشگاه کارخانه آرد همچنین از سیلوی ذخیره گندم شهرک صنعتی با توجه به فصل برداشت محصول گندم بازدید و بر تسریع در روند تحویل گرفتن گندم و رعایت ساعات تحویل از کشاورزان در این ایام تاکید کرد.
شهرستان 70 هزار نفری دهلران در 228 کیلومتری جنوب ایلام با توجه به دارا بودن ذخائر عظیم انرژی و همچنین زمین های کشاورزی حاصلخیز از قطب های اصلی تولید در استان ایلام است.
7175/6119

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟