تلاش برای یافتن جسد کودک 3ساله از رودخانه مهریان بویراحمد


تلاش برای یافتن جسد کودک 3ساله از رودخانه مهریان بویراحمد

مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج از تلاش برای پیدا کردن جسد کودک 3 ساله در آب‌های خروشان تنگه مهریان بویراحمد خبر داد.

آتش‌پاد سوم محمد رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: ساعت 17 عصر روز جمعه، ششم اردیبهشت ماه 98 خبری مبنی بر غرق شدن پسر بچه‌ای سه ساله در رودخانه مهریان بویراحمد محدوده دو آب داشتیم.

وی افزود: خانواده‌ای با ما تماس گرفتند و از غرق شدن فرزند پسر 3ساله خود در رودخانه مهریان واقع در منطقه دو آب تنگه مهریان اطلاع دادند.

مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج خاطرنشان کرد: بلافاصله 10 نفر از نیروهای غواص، کوهستان و امداد آتش نشانی در منطقه حاضر شدند و اقدام به جست‌وجو کردند تا از سرنوشت این کودک اطلاعی کسب کنند و قبل از تاریک شدن هوا بتوانیم از سرنوشت وی باخبر شویم اما متاسفانه با وجود تلاش های صورت گرفته تا ساعت 2 بامداد هیچ اطلاعی بدست نیامد.

رستمی با بیان اینکه نیروهای آتش نشانی جلوی پل مختار را تور سیمی نصب کردند تا در صورت انتقال آب با تور گرفته و پیدا شود، تصریح کرد: از ساعت 6 صبح امروز عملیات جستجو آغاز شده و نیروهای آتش نشانی، مردمی و هلال احمر در حال تلاش جهت پیدا کردن جسد این کودک سه ساله هستند.

تلاش 5 تیم هلال احمر برای پیدا کردن جسد کودک 3 ساله در رودخانه مهریان بویراحمد

سید امان الله جهانبین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، افزود: دیروز جمعه، ششم اردیبهشت ماه 5 تیم هلال احمر با غواص، امکانات و تجهیزات تا ساعت یک بامداد در حال جستجوی جسد کودک سه ساله بودند.

وی اظهار کرد: نیروهای هلال احمر برای جلوگیری از آب بردگی احتمالی جسد اقدام به نصب تورسیمی در انتهای رودخانه مهریان محدوده دهانه پل مختار کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: امروز نیز 5 تیم هلال احمر به همراه نیروهای آتش نشانی در حال جستجوی جسد این کودک هستند.

جهانبین تصریح کرد: خانواده ها هنگام تفریح جای مطمئنی را برای اتراق خود انتخاب کنند و مراقبت لازم را از کودکان داشته باشند.

وی به مردم توصیه کرد در صورت وقوع حادثه در اسرع وقت با تلفن ندای امداد (112) تماس بگیرند و حادثه را گزارش دهند تا نیروهای امدادی به موقع به کمک آنها بشتابند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس