درخشش مهدی طارمی در شب صعود الغرافه!


دور دوم رقابت های کاس امیر قطر با گلزنی ستاره ایرانی توام شد تا الغرافه با برد پرگل راهی دور سوم این رقابت ها شود. نوشته درخشش مهدی طارمی در شب صعود الغرافه! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

درخشش مهدی طارمی در شب صعود الغرافه!

صعود الغرافه با گلزنی طارمی در کاس امیر
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۷
درخشش مهدی طارمی در شب صعود الغرافه!

دور دوم رقابت های کاس امیر قطر با گلزنی ستاره ایرانی توام شد تا الغرافه با برد پرگل راهی دور سوم این رقابت ها شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دور دوم رقابت های قهرمانی کاس امیر قطر شب گذشته با برگزاری دو دیدار پیگیری شد که در یکی از مهم ترین بازی ها الغرافه در شرایطی که ستاره ایرانی خود را ۹۰ دقیقه در ترکیب داشت با برتری پرگل مقابل الخور راهی مرحله سوم شد تا رقیب الدحیل پرستاره شود. الغرافه در شرایطی این بازی را با نتیجه ۵-۲ از الخور برد که مهدی طارمی با پیراهن شماره ۹ این تیم یکی از درخشان ترین مهره ها بود و نمایش خوب خود را با گلزنی در دقیقه ۸۰ بازی تکمیل کرد تا بعد از این نمایش با تمجیدهای بسیار زیادی روبرو شود.

طارمی روی چهار گل دیگر نیز نقش مهم و کلیدی داشت تا آمادگی خود را به رخ بکشد.

الغرافه با این برتری جواز صعود را دریافت کرد تا در دور سوم کاس امیر جدال دشواری با تیم پرستاره و مدعی الدحیل پیش رو داشته باشد. مهدی طارمی که روزهای پایانی قرارداد خود با الغرافه را پشت سرمی گذارد هنوز برای فصل آتی تصمیم خاصی نگرفته است اما در واکنش به شایعات بازگشت او به فوتبال ایران و پرسپولیس، برخی رسانه های دوحه از ماندن او در لیگ ستارگان و پوشیدن پیراهن باشگاهی بزرگ خبر می دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط